TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #426441  av Mr2mr2

Min far har lurt på å kjøpe denne, står 10 min unna oss.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40077361

Planen var å by 20 000, men han sa han hadde fått 2 bud på 30-35k (selv om jeg tror han bløffer :roll: )

Motoren har vert byttet, men er vist noe "tikkelyd" ifra motor.

Ellers er ser bilen bra ut.

han skulle selge for budet på 35k om ingen bydde over innen denne uken, så blir spennende å se om den forsvinner ifra finn til det :lol:
 #426453  av 3rlend

den øverste der sier jeg bare lykke til med, frontfanger og skjermer er jo spaklet sammen.
ja noen syns det er kult, personlig ikke.
å tenk hvis du skulle være uheldig å treffe noe i veien :roll: lukter MYE arbeid da.
 #426463  av Zepticon

3rlend skrev:den øverste der sier jeg bare lykke til med, frontfanger og skjermer er jo spaklet sammen.
ja noen syns det er kult, personlig ikke.
å tenk hvis du skulle være uheldig å treffe noe i veien :roll: lukter MYE arbeid da.
Og, om arbeidet skal si noe om kvaliteten, så ville jeg styrt langt unna. Selv med de dårlige bildene som er på finn, så ser man klart at det er store ujevnheter i overflaten, som tyder på hjemmemekk.
Jeg husker jo selv hvordan min 626 så ut, og den tilpasset jeg i garasjen hjemme, og fremdeles så bedre ut en den der (resultatet på arbeidet, MR2 vs 626 kan vi diskutere en annen gang). Dog ble lakk og siste finpuss gjort hos lakkeringsverksted.
 #426871  av ArildM

Hadde han i alle fall giddet å ta noen skikkelige bilder hadde han hatt mye enklere for å selge. Bilen ser faktisk ganske kul ut. Felgene er kanskje ikke helt min smak men. Tror den er stilig når den får kommet frem i vårsola :)
 #426882  av Drafter

inzane2012 skrev:jeg blir alltid litt mistenksom når jeg ser bilder som er tatt i mørket. Kan skjule mye dritt da... Koster en ikke så mye å heller vente til dagen etterpå og da bilder i dagslys.
Kanskje han jobber på dagen da din sopp.
 #426883  av ArildM

Hvis du ikke har ett eneste bilde av en sånn bil nyvasket og i dagslys sier det sitt om eieren sin :P
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 288