TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Top Gear Sesong 19

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #425636  av FT86

Usa har kommet ut ja! Drit bra episoder :)

College cars , bygge egen bobil, finne den tøffeste bilen (med ae86? i hvertfall 1987 toyota corolla med rwd ) og en til jeg ikke har sett

For meg står nesten us like sterkt som uk ;)
 #425672  av ArildM

Ah, nice, ser ut som det har kommet et par nye episoder av US utgaven også nå :D
 #425677  av Mr2mr2

Har fått sett den siste episoden av top gear uk. :D :D

De har virkelig fått meg til å le denne sesongen hittil :D :lol:
 #426203  av Roye

NRK3 sender første episode av sesong 19 om 5 minutter samt i morgen kveld.
 #426214  av harared

Shit, de bilene får virkelig juling i Afrika... :lol:
 #427275  av inzane2012

Top Gear UK er nok klart best.... hadde vert enda bedre om di gadd å lage mer enn 7 episoder til hver sesong...
 #427277  av ArildM

Top Gear er jo like fort over som det starter, 7 usle episoder er for lite :( Men akk så morsomt når de faktisk holder på!

Kanskje de er tomme for ideeer? Eller kanskje det ikke er nok sportsbiler de kan teste?
 #427282  av magnesmurf

Er nok rett og slett at de ikke får nok penger til å lage flere eppsioder, samt at bilimportørene har begynt å ta seg betalt for å låne ut bilene sine til top-gear gutta.

Det ser jo ut som om de bruker mer penger per eppisode med tanke på hvor de filmer og hvilke biler de kjøper osv. Før virket produksjonen litt billigere, selv om det var like underholdende. :lol:
 #427295  av Mr2mr2

MÃ¥ ha kostet en del den episoden de spilte amerikansk forball med biler, husker ikke ka bilder det var, men var vel helt nye :)

Reperasjon av bilene +reperasjon av "plenen"