TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sw20 grøftelys virker ikke(noen kjente svakheter i el nett)?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #427243  av runejakobsen

har en sw20 hvor begge grøftelysa ikke virker, og lurer på om det er noen hær på forumet som veit om noen kjente feil... når jeg trykker på bryteren så lyser ikke lyset i bryteren heller, så er usikker på hvor strømmen stopper. eventuelt om det er releet. hvor er tåkelys releet på en sw20? har sjekka sikringen og den var hel. pærene er også fine. og det er begge som ikke virker så mistenker at det er releet.

takk for svar
 #427298  av Mr2mr2

Kan jo høres ut som releet som er ødelagt. Hvis ikke er det bare å finne fram voltmeteret og begynne feilsøking i en ende...

Om Det er et vanlig problem vet jeg ikke..
 #427299  av Andrepedersen

runejakobsen skrev:har en sw20 hvor begge grøftelysa ikke virker, og lurer på om det er noen hær på forumet som veit om noen kjente feil... når jeg trykker på bryteren så lyser ikke lyset i bryteren heller, så er usikker på hvor strømmen stopper. eventuelt om det er releet. hvor er tåkelys releet på en sw20? har sjekka sikringen og den var hel. pærene er også fine. og det er begge som ikke virker så mistenker at det er releet.

takk for svar

Ikke usansynlig at det er ledningsbrudd eller dårlig kontakt en plass. er bare å følge ledningene så finner du det fort ut. Ta frem voltmeteret/målelampe for å se hvor det er strøm :)