- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
celicat23 skrev:Xtz'n er ett knall kjøp. Og xtz 99.26mk2 er en vesentlig forbedring fra dynavoiceRibbon-tweeter! Helt fantastisk oppløsning og transientrespons! "Ulempen" er at de har en veldig smal spredning i vertikal-planet.. Jo lenger elementet er, desto verre blir det..De tegner opp ett såpass stort 3d lydbilde at jeg har blitt lurt av lyder flere ganger (trodd det har vært noe i leiligheten) og det er lett å glemme at musikken kommer fra 2 høyttallere.
bose skrev:Det har vært greit å finne en sweet spot med disse i vert fall. Men..det er jo ikke akkurat en kjempe stor sweet spot dacelicat23 skrev:Xtz'n er ett knall kjøp. Og xtz 99.26mk2 er en vesentlig forbedring fra dynavoiceRibbon-tweeter! Helt fantastisk oppløsning og transientrespons! "Ulempen" er at de har en veldig smal spredning i vertikal-planet.. Jo lenger elementet er, desto verre blir det..De tegner opp ett såpass stort 3d lydbilde at jeg har blitt lurt av lyder flere ganger (trodd det har vært noe i leiligheten) og det er lett å glemme at musikken kommer fra 2 høyttallere.
Mr2mr2 skrev:Har Fått mulighet til å hente høyttalerne i dag. ble helt rå lyd, til det sto "Overload" i displayet. Var klar over at jeg hadde litt i minste laget med forsterkerkraft. men kan heldigvis spille rimelig høyt før det kommer. så en etterforsterker må jeg nok få tak i etterhvert.
Va snakk om tv'er her så jeg....hvem trenger fin tv, når en har cv anlegg![]()