TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #427787  av Drafter

Julebrus skrev:Går dem ut i veien så kjører jeg dem rett ned
Også havner du i fengsel og blir gjeldsslave resten av livet, enten dem hoppa uti veien eller ikke, fordi vi bor i norge....
 #428102  av Julebrus

Jeg og en kompis skal bygge musikkstudio hjemme, og håper på en 100.000 millioner kr sang, du må være en optimist vettu :mrgreen: :mrgreen:

Det skal ligne på denne med tre rom
feeeedd.PNG
feeeedd.PNG (683.14 kiB) Vist 1872 ganger
 #428136  av Teamany

Som den nikotinslaven eg eingang er, så har eg gått til innkjøp av en e-sigarett...Skeptisk?? Jepp, var nok det. Men overraska som bare fy. Er nett so å røyke ein vanlig røyk utenom at den ser ut som ein svart kulepenn :lol: Beste med alt er at eg kan sitte inne på kontoret mitt på jobben å dampe som fy uten at noen bryr seg :)
 #428150  av Mr2mr2

Vært på førpremière på Iron man 3 i dag...

Steike bra film.... sjekket ikke klokken en eneste gang :D
 #428166  av Teamany

har prøvd sånne ett par ganger... jeg var ikke helt overbevist, men må vel kanskje ha en sånn litt mer enn en dag

Eg kjøpte mine gjennom Dansmoke som faktisk leverer disse med(LES MED) nikotin. Er ikkje alle disse e-sigarettene som er med nikotin. Syns det funker knall, iallefall når eg kan sitte på kontoret sammen med sjefen å dampe i arbeidstida :) hehe
 #428179  av inzane2012

var brodern som hadde fått seg noen sånne, så prøvde bare hannes, kunne vist få med nikotin der og, men om jeg skulle bruke en sånn så hadde jeg heller bare lagt innpå en snus og heller dampa en sånn uten nikotin :P
 #428187  av Mr2mr2

Den lokale "Helten" kom videre i idol denne gangen og :D
 #428228  av Mr2mr2

Bare jeg som blir litt mind fucked av dette?

#428245  av Stiansen

Mange som har tatt ut god-bilene nå da?
Var ute med Supraen for første gang i år i går, deilig følelse å kjenne det draget der :) Rota meg borti en SLS Amg på motorveien, men han svingte fort av når han så meg.. Faen også, har jo drømt om å møte han der.. :)
  • 1
  • 872
  • 873
  • 874
  • 875
  • 876
  • 1172