TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #428247  av Mr2mr2

Jeg har min ute iallefall :D
 #428276  av celicat23

Fri fra jobb, noen 24bit flac kopier av diverse vinyl på stereo'n, drittunger som skriker høyt at de skal utføre diverse sexuelle tjenester på meg over headsettet sitt etter de har blitt eid i black ops II.... God dag.
 #428290  av Teamany

celicat23:
BOII på PS3 eller Xbox360? Litt morsomt/skremmende å se på coveret "18 age limit" og deretter høre alle disse drittungene som ikkje kan vere mere enn 10-11 år...Never the less,ein etter ein blir dei eid!! (tøff i trynet) :)
 #428309  av celicat23

TEAMANY: Xbox. Gaystation blir kun brukt til å se bluray :) Er en del dårlige foreldre der ute ja..

JULEBRUS: COD4 var gøy for lenge siden. Lenge, lenge siden :) Black ops 1 er favoritten min av alle COD'ene. MW3 og BO2 er rimelig ræva begge to.
 #428320  av Mr2mr2

Noen andre som gleder seg til GTA V kommer ut?
 #428329  av Mr2mr2

Det skal komme ut sammen med ps4 etter det jeg har forstått. Dog til ps4, men kommer jo seff til ps3 også ;)

Er det problematisk å kjøre gta 4 på ps3?..... kan jeg ikke skjønne..... hva er problemet isåfall ( jeg har ikke prøvd det ut ;) )
 #428342  av jona88

Mr2mr2 skrev:Det skal komme ut sammen med ps4 etter det jeg har forstått. Dog til ps4, men kommer jo seff til ps3 også ;)

Er det problematisk å kjøre gta 4 på ps3?..... kan jeg ikke skjønne..... hva er problemet isåfall ( jeg har ikke prøvd det ut ;) )
er ikke noe problem å kjøre gta 4 på ps3! :D
 #428343  av celicat23

MR2MR2: Missforstå meg rett: GTA4 fungerer på ps3 og xbox360, men det er langt i fra bra. Sett deg å se på noen youtube videoer av folk som spiller det på pc, så gå tilbake til den treige hakkete versjonen som er på konsollene. Det er rimelig bedritent :) Så neste GTA er uaktuelt på dagens konsoller for min del.

SARLACC: All musikk fortjener det :) Jeg er litt over middels interessert i god lyd.. Her er ett litt gammelt bilde av stua (forsterkeren er byttet til en NAD M3 og litt diverse, med stort sett ser det likt ut nå). TV'n på veggen ser litt liten ut på bilde, men det er nå en 55"
stua.jpg
stua.jpg (358.55 kiB) Vist 1073 ganger
  • 1
  • 873
  • 874
  • 875
  • 876
  • 877
  • 1172