TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #428552  av Mr2mr2

Dette var en genial side.... Iallefall for de som har litt eldre biler som kansje ikke har det gamle service heftet? (sånn som meg ;) )

http://www.servicehefte.net/

En kan lage en konto, der en registrerer bilen. SÃ¥ kan en velge om andre skal kunne se hva du har gjort med bilen, eller ikke.

Det finnes sider for servicelogg med sjekkpunkt, uten sjekkpunkt, og mulighet for å logge reperasjoner. en kan ligge inn km stand når arbeidet har blitt utført, en kan ligge inn delenr. på deler, merke og pris.

Virker som en ganske proff side.... gratis er den også, bør sjekkes ut ;)
 #428701  av ArildM

Hva skjer om jeg poster et stort bilde på forumet nå da mon tro:
Bilde
 #428792  av Myklebust

Gjelder nye blåforumet 8)

Ser at oversikta over siste aktivitet på forumet er tatt vekk frå forsida. Det må vi ha tilbake :D Ellers må eg gratulere med skikkelig bra design! Alt ser litt freshere ut ;)
Sist redigert av Myklebust den 09 mai 2013 23:40, redigert 1 gang totalt.
 #428793  av Myklebust

Også må en kunne trykke på logoen for å komme tilbake til forsida :D
 #428797  av Mr2mr2

+1 til de 2 siste postene ;)
 #428798  av ArildM

Takk for innspill :) Skal se hva jeg får til :)

Sidene kommer til å være nede litt i en stund pga oppgraderinger i helga.
 #429087  av inzane2012

da har jeg for første gang i mitt liv investert penger i ett Logitech produkt :P Gikk til anskaffelse til ett G930 trådløst headsett i går :) er MØKK lei av denna forbanna ledningen når jeg sitter forran pcen og gamer og prater med folk :P
  • 1
  • 876
  • 877
  • 878
  • 879
  • 880
  • 1172