Skal vi sjå, det har blitt gjort litt mer siden sist oppdatering. Her er de originale ekstralysene montert (de gule i bakgrunnen skal altså bort):

Ganske digre og dominerende greier. Men, jeg fant faktisk noen mindre på Torshov som jeg kjøpte, en ny til venstre, original til høyre:

Men hva er det de tenkte når de konstruerte dette, det er jo umulig å få plass til noe som helst for å skru dem fast!


Ah...nå skjønner jeg:

Jaja, vi som har engelske biler i garasjen fra før vet jo at man må kunne finne ut av alternativer til engelskmennenes viderverdigheter, så løsningen ble innvendige sekskantskruer:

Nye lykter montert:


Så var det å fjerne de latterlige hornene Toyota spanderte på disse bilene og montere disse:

Nylakkerte vindusviskerarmer med nye viskerblader er også på plass:


Jeg gjorde også alvor av tidligere nevnte trussel om å fjerne stol og sette tilbake den originale:



Synes det ble fint, jeg

Så fikk jeg montert litt bling som jeg har hatt liggende på hylla i mange år (!) - kjøpte de fra UK en gang i tiden:



...og her er det som står på planen for i morgen:

Dvs noen interiørdetaljer, gjenoppbygget fordeler med ny rotor og fordelerlokk, og nye lagre (bearings) til gearoverføring fra SBits - sistnevnte også noe jeg har hatt liggende på hylla i årevis men som jeg aldri har fått montert.
Nå ser det ut til at jeg kanskje får noen flere deler fra UK snart, så kanskje jeg kan få startet bilen igjen om ikke lenge.
Ganske digre og dominerende greier. Men, jeg fant faktisk noen mindre på Torshov som jeg kjøpte, en ny til venstre, original til høyre:
Men hva er det de tenkte når de konstruerte dette, det er jo umulig å få plass til noe som helst for å skru dem fast!
Ah...nå skjønner jeg:
Jaja, vi som har engelske biler i garasjen fra før vet jo at man må kunne finne ut av alternativer til engelskmennenes viderverdigheter, så løsningen ble innvendige sekskantskruer:
Nye lykter montert:
Så var det å fjerne de latterlige hornene Toyota spanderte på disse bilene og montere disse:
Nylakkerte vindusviskerarmer med nye viskerblader er også på plass:
Jeg gjorde også alvor av tidligere nevnte trussel om å fjerne stol og sette tilbake den originale:
Synes det ble fint, jeg

Så fikk jeg montert litt bling som jeg har hatt liggende på hylla i mange år (!) - kjøpte de fra UK en gang i tiden:
...og her er det som står på planen for i morgen:
Dvs noen interiørdetaljer, gjenoppbygget fordeler med ny rotor og fordelerlokk, og nye lagre (bearings) til gearoverføring fra SBits - sistnevnte også noe jeg har hatt liggende på hylla i årevis men som jeg aldri har fått montert.
Nå ser det ut til at jeg kanskje får noen flere deler fra UK snart, så kanskje jeg kan få startet bilen igjen om ikke lenge.

MR2 mk1 '87 (godt modifisert...
) - '07 Lotus Exige S (også godt modifisert!) - '98 Subaru Forester S-Turbo og '14 Yaris Hybrid bruksbiler - registerfører MR2-registeret Norsk Sportsvogn Klubb - min hjemmeside: http://www.innset.no
