Du må sette deg mer inn i hvordan din FPC(Fuel Pump Computer) fungerer for å få dette til å fungere brukbart.
Det er ett 5v puls-signal som kommer fra den orginale ECU'en til FPC'en i bagasjen. Raskere pulser = veksling fra 9 til 12v til bensinpumpa.
Dette 5v-signalet er ubrukelig uten å bruke litt tid og innsats (Se bilde nederst).
Utgangen fra FPC'en kan brukes (den som går til vanlige bensinpumpa)..men vil enten være 9 eller 12v, og 9v klarer ikke alle vanlige relèer å veksle over med...men noen klarer.
Personlig lagde jeg denne kretsen til min JZX90 med samme "typen" Bensinpumpe-løsning, men din JZA80 har ikke heeeelt lik FPC, og dette er en litt knotete løsning, men gjorde gjobben.
Hvis du før laget en sånn her løsning, så kan du bruke vanlige relèer... SSR-relèer er dyre og blir varme, og derfor ikke idèelle for å drive bensinpumper... men med en vifte på så funka min i 1,5 år uten problemer.
