TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #429097  av Mr2mr2

Bare synn jeg ikke hadde båten utpå :/. men kommer utpå i ettermiddag.

Da blir det båttur i morgen og mandag :D
 #429117  av Myklebust

Sommern kom akkurat idet eg har første langhelg med doble skift på verket gitt ;)

Fint med 100+ grader :D
 #429121  av Mr2mr2

Steike solbrent etter 8 timer på sjøen :oops: :oops: :D :D
 #429126  av Emil_L

Leste litt i begynnelsen av denne tråden (etter det med SW20 sin søster :P) og det var en som sa at tman ville få bobler i vannet før 90 grader hvis man koker i et fly.
Feil om man ser bort ifra spesielle flytyper, så er alle cabiner trykksatt, sånn at man oppnår tilnærmet 0 trykkforskjell fra bakkenivå ;)
Vet ikke om noen andre kommenterte det, bare tenkte jeg skulle fortelle litt :)

Anywho, sommeren annkom lillestrøm også gitt, 26 grader på terassen, bare synd at den ***** bjørka skulle blomstre sammtidig... :(
 #429129  av ArildM

Flere som har pollenalergi skjønner jeg :wink: Hærlig med sommer da :) Kjørt 60 mil med Smokey og med take av de siste dagene :mrgreen: Mye grillmat og et par pils på kveldene skader heller ikke :)
 #429146  av Emil_L

Dagene før oppkjøring: Grilling og pils!
Dagene etter oppkjøring og kjøp av mr2: trenger jeg å si det engang? :twisted:
 #429156  av Emil_L

Hehe, er nok fare for at jeg må det, kompisen min ble litt ivrig bare noen dager etter han fikk lappen, og da en solskinnsdag var det tur med gutta, woops, 8 månder uten lappen :evil:
 #429165  av Myklebust

Kompisen var ivrig og du får utsettelse? :roll:
 #429166  av Emil_L

Neinei, han mista lappen 8 månder, bare 12 dager etter han fikk den :P
Neddopa på allergimedisin så skriver som en slaur :?
 #429172  av Mr2mr2

Er noe dritt med pollen
Den støver ned bilen min :P
 #429188  av ArildM

MYE pollen i år :P
Ellers lønner det seg å kjøre pent.
Ble jaggu forbikjørt av folk i alle aldre og sorter biler i helga når jeg var på tur. Enda ligger jeg som regel littegrann over fartsgrensa.
Noen andre her som merker at folk oppfører seg annerledes i trafikken når man kjører sportsbil? Folk må enten forbi eller tvinge seg ut foran en osv... Merker i alle fall stor forskjell jeg :roll:
 #429192  av jona88

Har ikke merket noe til pollen enda :D har heller ikke merket noe forskjell på andres oppførsel i trafikken når jeg kjører sportsbil. Kanskje det er fordi alle er så trege og passive i trafikken her i vestfold? :P
  • 1
  • 877
  • 878
  • 879
  • 880
  • 881
  • 1172