TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rafinus Mr2 Mk1

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #429230  av Rafinus

Der var den store gleden over,
Skulle ta med en kompis og vise han hvor bla dette var blitt, da startet selvfølgelig ikke bilen :x

Da jeg skulle festet ecu-en til veggen i bagasjerommet, røk ECU-sikringen, etter å ha sjekket koblingene mine 2 ganger tok jeg opp huset til ECU-en og så at printkortet gikk mot huset som derreter ble kortsluttet til jord i veggen da jeg skulle sette inn skruen. dette hadde jo selvfølgelig gått bra så lenge ecu-en var festet til golvplaten som er i tre, mens jeg prøvde bilen i helga. :(
Tenkte ikke på å ta opp ecu-en å se inni før jeg satte den i og bongelen var i en så slak bue at den vistes ikke på utsiden.
kan legge ut litt bilder når jeg kommer hjem.

Bongelen må mest sansynelig kommer etter en skade under lagring eller frakt, for jeg har behandlet den som gull siden jeg vet hva den koster :cry:
Har sendt mail til Egon for å høre hvordan han stiller seg til dette.
Har også sendt mail til David for å høre om han har en ECU liggende.
 #429233  av ArildM

Kjipt. Koster ikke såååå mye for en hjerne fra Ebay heller da. Håpe det ordner seg :)
 #429239  av Inz4ne

Har muligens en hjerne eller 2 liggendes i delelageret mitt, kan få sjekket i løpet av morgendagen forhåpentligvis. Om det skulle være av innteresse da.
 #429247  av Inz4ne

Det kan jeg ikke si med sikkerhet, men kan finne de og ta bilder av nummere og slikt så vet du vel om det er den du trenger eller ei?
 #429308  av Inz4ne

Bilde
Fant bare den enen son jeg har liggendes, er det slik du trenger?
Edit feil bilde det der var et med dårlig synlig skrift.
Her er et med bedre
Bilde
 #429393  av Rafinus

Nei den ECU-en er til en 4age 16 V :)
Men ting ordner seg, Egon erstatter ECU-en så fort han får tak i en :)
Så gjelder det å se om jeg får den til Vårtreffet. :)
Nå skjer muligens en av de beste tingene som har skjedd i mitt liv så jeg greier ikke å bli litt irritert engang :)
Det går så det går :-)
Beklager har drukket "litt" cognac i kveld :)
 #429399  av ArildM

Ingenting som litt kjærlig fyllaprat om golyden til en 20v motor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #429415  av Rafinus

Wups ;)

Fant ut at innsuget er på tur i Norge.
Delene ble sendt den 14. Kom til Norge den 16.
Ferdig i toll den 21 og er nå på tur oppover.
GÃ¥r ikke fort i dette landet :O
 #429416  av ArildM

Bor jo så langt nord i landet du så :lol: Tok meg en Konjakk og et par Pils og hørte på Nærkanalen i går kveld, koselige greier :wink:
 #429420  av Inz4ne

Ah, jaja bra du får ordnet med det alikevel da :) Håper du får en ny en fort da :)
 #429478  av Rafinus

Alt ordner seg til slutt :D

Arild. Hyggelig at du ikke glemmer gamle Meløy =)

Delene til innsuget kom på fredag ;) så nå er det bare ECU-en som mangler, håper den kommer før Sommertreffet :P

Lurte på om jeg skulle sende den gamle ECU-en til SIMCO for reparasjon og litt ombygging ;)
Subarugutta her i område anbefalte meg dem og har pratet med verkstedet der nede og de hadde god tru på dette, eneste minuset var at de hadde minst 3-ukers ventetid.
 #429486  av ArildM

Send den dit du :D Vil gjerne høre resultat i så fall 8)
 #429502  av ArildM

Drar du innom postkontoret på Ørnes og hent"a" en pakke for meg?
Hjelmen min ble bestilt på Demon Tweaks, men det var så mange år siden sist at adressen min på Reipå fremdeles lå inne :lol:
Skal prøve å snakke med posten og høre om de kan omadressere den først 8)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19