TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frontleppe og skjørter vurderes - meninger ønskes

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #42967  av Speeder

Vurderer å hive meg med på gruppekjøpet som nå er i gang. Tingene det gjelder er dette:
Bilde
Bilde

Bilen det skal settes på er denne:
Bilde

Hva syns folket om dette? Ser på dette som rimelig diskre og anonym styling som ikke er for prangende.

#42968  av chris

Som jeg skrev til deg på irc, synes det der var ganske pent jeg :)

#42975  av mk1 black limited

Sideskjørtene var fine, men fronten...tja... Uansett er det din bil, så det du synes er pent har ingen andre med å gjøre. :-)

#42978  av CelicaTurbo

stiller meg med mk1black.. jeg likte siden meget godt, men fronten føler jeg litt blandet for.. :)

#42979  av Speeder

Jeg er også av den oppfatning egentlig.. :? Syns den er en smule for stor. Noen linker til andre front lepper? Har lyst på hvite blinkers, så hvis det blir front leppe er det fare for att jeg må innvistere i 96--> fanger også :P

Det vil vel ikke se rart ut selv om man bare tar sideskjørt i denne omgang heller? Når man har de hjørnene i front.

PS: kristian, har du mottatt mail angående eiersidene fra meg? Sliter litt med mail sending :(

PS2: Jørn, har fått MYE skryt for felgene så langt, så tror du gjorde rett i valget med mange eiker 8)

#42987  av CelicaTurbo

speeder: har mottatt det ja, sendte deg en epost tidligere i dag om når du kan forvente at siden blir publisert :)

#43019  av CelicaGT

Her er slik det blir med kun sidskjørt på bilen. Har det på min på desse bilda. Dei skjørta du har bilder av der er like dei eg har, og mine er orginale toyota sideskjørt som eg fikk hos toyota. ca 3000,- for begge.
Bilen kom seg mykje når eg fikk på sideskjørta. Har også fått på leppe bak som det er på din. :D
Vedlegg
Orginal skjørta eg har på min.
Orginal skjørta eg har på min.
of DSCF0023.jpg (26.52 kiB) Vist 2059 ganger
ok treff1.jpg
ok treff1.jpg (36.68 kiB) Vist 2056 ganger
 #44208  av Thomas N

Hei Speeder
det bodykitet er rimelig feet, har sedd på det selv og tenker på å bestille
meg et til neste år. Ser ikke noe vits i å bestille noe Veilside kit hvis man ikke har turbo-intercooler.

#44325  av CelicaGT

må vel ha front montert intercooler på celica og det er vel ikkje så vanlig :-)

Men kittet er tøfft. Orginal 96+ fanger trur eg kosta 2500 ca. Så kjem vel blinklys og klipps og anna i tillegg...

#44336  av Mr2 Mk2

Speeder skrev:PS2: Jørn, har fått MYE skryt for felgene så langt, så tror du gjorde rett i valget med mange eiker 8)
Felgene er mycket stilig og kler bilen VELDIG godt! :wink: så good job there!! 8)
 #44363  av MR_T

Speeder skrev:Vurderer å hive meg med på gruppekjøpet som nå er i gang.
Hvilke gruppekjøp? hadde vært tøft med noen sideskjørt på min også ja, mye koster noe slikt på gruppekjøpet, som sagt ligger de vel på ca 3000,- org. Hvor skal det handles fra?

Hvordan monterer man de? borrer hull eller er det superlim :P :?

T.R
 #44369  av chris

MR_T skrev:
Hvilke gruppekjøp? hadde vært tøft med noen sideskjørt på min også ja, mye koster noe slikt på gruppekjøpet, som sagt ligger de vel på ca 3000,- org. Hvor skal det handles fra?

T.R
se under "annet".. gruppekjøp fra importfan.com
 #44400  av CelicaGT

MR_T skrev:

T.R
Når eg monterte dei orginale måtte eg måle og borre hol i kanalen slik at klipsa på sideskjørtet vart festa i hola + at dei er skudde framme og bak ved skjermane.....

#44435  av Speeder

CelicaGT skrev: Men kittet er tøfft. Orginal 96+ fanger trur eg kosta 2500 ca. Så kjem vel blinklys og klipps og anna i tillegg...
1800,- ble jeg fortalt, men er jo mye mulig dette er uten moms :? Isåfall blir det drøye 2200,- + tilbehør. Men er det noen som vet om den passer på den gamle bilen da? uten for mye mods...

Har faktisk bare sett denne front leppa på 94-95 fronten på andre sider. Kanskje denne er modifisert i ettertid for å passe på en 96--> front?

#44442  av memo

hm..syns fronten lignet på en integra... no offense...