TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• My Mr2 Mk1 supercharger.

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #428686  av Myklebust

Haha! Fikk den linka fra broom på face! ;)

Slipper ikkje unna pressen med sånn bil? :D
 #428687  av Myklebust

Ante ikkje at det var heimelakk forresten :shock: Bra jobb det! :D
 #428693  av Mr2mr2

jo takk :D

Er hjemmelakkert ja. med tanke på at jeg sparte 20k på lakkering, er jeg storfornøyd med lakken. :)

Er noen småfeil rundtom i lakken, men mot 20 000kr gjør det ikke meg noe.....

Sånn generelt, så har jeg lagt ut i underkant av 20k til oppussing + 15k for bilen. Så 35k totalt, og synes ikke det er en ille pris iforhold til utfallet :D
 #428717  av ArildM

Når den er mer verdt når den skal selges enn jobben du har lagt i den er det absolutt et godt tegn det :D
 #428768  av Mr2mr2

Vellykket "vårmønstring"

Traff til og med karen som bygget om bilen min til 4agze en gang i tiden. :) I følge han er alt av understell blitt skiftet sammen med motor og gir, så bilen er 100% ombygd. så den skal være helt lik en original mr2 med 4agze. :D :)

Vi som ikke er med i en klubb som var påmeldt utstillingen, måtte stå i 2. etasje i ene p-huset.... på området...

#428998  av Mr2mr2

Kjøpte meg en slik 10" kjølevifte på Biltema i går til å montere under IC :)

Har fått montert den og testet den, og trekker godt igjennom motor-rom. Iallefall når den kombineres med den i luftinntaket :D

Tenkte jeg skulle koble både den i luftinntaket og den nye på ny krets med nytt rele, og manuell bryter.

Men burde jeg ha en bryter der jeg kan regulere hastigheten på viftene? eller er det like greit å bare ha av/på bryter? :)
 #429005  av ArildM

Så lenge ikke støyen er overdøvende skader det jo aldri å føre litt ekstra luft gjennom motorrommet / ic :)
 #429024  av Mr2mr2

da kjører jeg "full power" på viftene, med manuell bryter :)
 #429262  av Mr2mr2

Har sendt inn søknad om godkjenning av "mulig motorbytte" til 4agze og 145 hk :)

Så om dette går igjennom, så kanskje jeg skal bygge om til 4agze :mrgreen: :mrgreen:

For håpe på det beste :P
 #429264  av ArildM

Håper det går :)
 #429310  av Mr2mr2

Hvor lang tid pleier det å ta før en får svar på søknaden?
 #429835  av Mr2mr2

I går hadde jeg ikke noe å ta meg til på skolen, så da dreide jeg 2 messingforinger til giroverføringene. ble bra det, tror den ene ble litt trang, så den ikke glir rundt på det ene feste. Girstangen ble litt tung å flytte ifra venstre til høyre /1 gir/5 gir.
 #430011  av Mr2mr2

I går fikk jeg svar ifra veivesenet.... skal ikke være enkelt :evil: :evil:

Vet ikke hvor lurt det er å legge ut mye info rundt dette på et åpent forum... vet aldri hvem som leser det :P

så tror jeg unngår det...(?)
 #430014  av Mr2mr2

Etter det jeg har skjønt er det ikke mulig å godkjenne bilen med 4agze, pga egenvekt og totalvekten blir forskjellig.
så det blir 5kg igjen til passasjer etter ombygging. og egenvekt og totalvekt er det umulig å få endret på...... huff.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16