Ring far hennes og fortell hva du har gjort, så ordner han sikkert opp.
ArildM skrev:Rule #1: Dont put your dick in crazy!Sant det, bare at det er litt vanskelig å følge regler når man har nok innabords! Fikk jo så helvettes mye øl i bursdagsgaver av folka som kom hit, så gikk jo nedenom og hjemigjen for min del
celicat23 skrev:Gutter og jenter, hvor enten en eller begge har en tiltrekning til den andre kan ikke være venner. Fra naturen sin side så er du født med ett konstant ønske om å fylle bollen med krem, og det kommer alltid til å være der uansett hvor mye du juger om "ja ja, vi kan bare være venner, helt greit det" mens du tenker fremover at dere kommer muligens til å være på en fest sammen hvor hun kommer til å drikke litt for mye, eller hun trenger trøst en dag eller noe annet som gjør at du tror dere vil knulle. Du vil bli overrasket over hvor lenge gutter kan gå med det håpet og late som de bryr seg om noe annet enn hvordan du ser ut naken.Unnskyld meg her, men nå syns jeg du har bæsjet fullstendig på leggen... eller, det er ikke krafig nok, se for deg en baby med eksplosjons diare, DER er du her...
Unntaket til den regelen er homo's. Homo's og jenter kan være BFF's.
Emil_L skrev:...men det var visst uaktielt, fordi det er for dyrt... Får vel ta turen ut å mate henne med en sånn en i morgen.DETTE ER DET DUMMESTE JEG HAR HØRT! FOR DYRT? kjerringa skulle fått egglederene knytt sammen for å forhindre reproduksjon av idioti... koster sikker 100 spenn eller noe sånt for ei pille, å fostre opp en unge koster millioner...
Emil_L skrev:Kommer vel ann på samtalene det marius?Joa, det kan jo hende du vil spørre om noen vil knulle. Da ringer du IKKE en kompis. Men ellers så kan jeg vel aldri huske å ha ringt ei jente for KUN å snakke, uten noen baktanker eller for å fiske info om ei venninne jeg kunne tenkt meg å gjentatte ganger penetrere med penis. Hva i all verden skal du snakke med ei jente om hvis det ikke er noe pulings med i bilde? Alt utenom puling er mer gøy med en kompis...? Hvis du ikke kjenner ei som er syyyyk fin som du vet du aldri får pule, og du har ei ex dame du hater, så fungerer det fint å ta med hu sykt fine ut "bare for å kjøre en tur" - som tilfeldigvis er innom alle steder ex'en din kan tenke seg å være, sånn at ex'en kan dra hjem å føle seg som dritt fordi hun tror du har ordnet deg noe klart bedre enn henne.
inzane2012 skrev:Unnskyld meg her, men nå syns jeg du har bæsjet fullstendig på leggen... eller, det er ikke krafig nok, se for deg en baby med eksplosjons diare, DER er du her...Vel, det er jo nivåer av hvor sterk sexdrift man har. Noen har bare lite lyst på sex og unnskylder seg med at de bare er "mer siviliserte" eller "har bedre selvkontroll" enn sånne svin som meg. Det kan selvfølgelig være en sånn en også.
Ut ifra hva du skriver her, så snakker du kun om fysisk tiltrekning. Je har flere venninner som jeg finner fysisk tiltrekkendes, men det betyr ikke det første, og siste jeg tenker hver gang jeg ser di, er at jeg vil tømme rognposen i dem. Skal ikke si at di er det du vil kalle for BFF's, men jeg kan helt fint sitte å prate med di på fest eller til vanlig.
Og jeg er ganske sikker på at ganske mange andre her inne og har vennskap med det motsatte kjønn som di kan finne fysisk tiltrekkendes uten å få lyst å pule hver gang di møtes.
Emil_L skrev:Faen å du har noen kommentarer asSkjønner frusterasjonen din. Jeg tok med ei hjem i fylla og glemte fullstendig å spørre om hun brukte p-piller den kvelden. Når jeg spurte morgen etterpå så fikk jeg "Uhm... hva om jeg sier nei?" For å kjøre henne hjem fra skjetten til lørenskog så gikk veien nesten innom skedsmokorset, bare så hu ikke skulle finne meg igjen. Stress.Ja er sant det, kan jo ha flaks, men kan jo ha uflaks.
Ja jo, har venniner jeg kan henge med uten at tankene går i håp om hyppige bevegelser samtidig som man penetrerer dåsa hennes! Men er sant som du sier, meste er best å gjøre med kompiser!