Julebrus skrev:Er alt for mange deilige milfer rundt om kring!!!
Alt er ikke milf, selv en blankpolert Lanborghini uten en skramme i lakken kan skjule en daff 25cc strikkmotor med rådebank å vacuum problemer under huven.
celicat23 skrev:Så treffer du ei med unge så ha det litt i bakhue at blir det slutt med hu så ser du ikke ungen noe mer heller. Vær litt mer kritisk enn du vanligvis er, for jo fortere du finner ut om det er noe å satse på eller ikke, desto bedre er det.
dette er så sant som du får det, jeg håper bare ste-faren til min sønn behandler ham pent, hvis ikke tørr jeg ikke tenke på hva jeg gjør.
til å begynne med ville ikke jeg heller ha noe barn (les: enda), men kanskje en gang i framtia, men sånn ble det nok ikke. mora til gutten er stabilt ustabil og generelt vanskelig å forhold seg til, så hva slags medisiner jeg gikk på når jeg ble sammen med hu må jeg nok sjekke journalene mine om, for hadde jeg møtt henne i dag hadde jeg snudd og løpt den andre vegen.
Men så er det slik da, at en bør (ja, hvis du har en smule verdighet, BØR du) stille opp og ta ansvar for sine handlinger. jeg prøver, men hun gjør det faen ikke lett.
selv så har jeg skaffet meg min egen milf

med barn

og det funker fjell

men skal sies at ingen av dem har møtt hverandre ennå, og jeg veit pokker ikke om jeg tør å la dem møte hverandre heller i frykt for å starte WWIII. men tiden vil vise.