Vel, får vel åpne en show&shine tråd som et par spurte om
Bilen ble kjøpt den 13.06.13 i Follebu, ei lita fjellbygd rett uttafor Lillehammer, og ja, kan ikke si meg HELT fornøyd, men gjør det beste ut av det
Har ikke noen bilder å skryte av akkurat nå, men slenger ut et som ble tatt når vinterskoene kom av, og fikk satt på noe grisestygge sommerfelger.
Planer for bilen er:
Coilovers
Nye felger og dekk (Rota P-45, Torque, D2, har ikke helt bestemt meg)
Koble opp den fine 2din spilleren som fulgte med, som jeg har en stygg mistanke om at er stjelt, mangler ramme, og alle ledninger ser ut til å være revet ut fra tidligere plass
Momo ratt.
Basser slik som Magnesmurfen har det.
Stickertunining (Japsestil)
Border style body kit (Kanskje)
En del målere, slik at man slipper overaskene endringer i motor mens man feier bortover!
+++
Bilen som den er nå
Hadde vært flott med noen ideer fra andre her
Emil
Bilen ble kjøpt den 13.06.13 i Follebu, ei lita fjellbygd rett uttafor Lillehammer, og ja, kan ikke si meg HELT fornøyd, men gjør det beste ut av det
Har ikke noen bilder å skryte av akkurat nå, men slenger ut et som ble tatt når vinterskoene kom av, og fikk satt på noe grisestygge sommerfelger.
Planer for bilen er:
Coilovers
Nye felger og dekk (Rota P-45, Torque, D2, har ikke helt bestemt meg)
Koble opp den fine 2din spilleren som fulgte med, som jeg har en stygg mistanke om at er stjelt, mangler ramme, og alle ledninger ser ut til å være revet ut fra tidligere plass
Momo ratt.
Basser slik som Magnesmurfen har det.
Stickertunining (Japsestil)
Border style body kit (Kanskje)
En del målere, slik at man slipper overaskene endringer i motor mens man feier bortover!
+++
Bilen som den er nå
Hadde vært flott med noen ideer fra andre her
Emil
Drive it like you stole it!
Fotografering, bil og festing!
Fotografering, bil og festing!