TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430449  av ArildM

Lev etter "alt ordner seg" så går det meste bra :)
Godt med gode kamerater, det får du aldri nok av.
Gratulerer med bra karaktersnitt! Stå på videre :)
 #430457  av Emil_L

Har levd etter den ganske lenge nå, men så snart jeg er på noe med motor, som jeg skal bruke, har det en tendens til å gå andre veien (og nei, jeg har ikke rota noe med motoren her.) Syns liksom uflaksen min aldri tar slutt :/
 #430459  av ArildM

Har hatt rådebank 4 ganger i AW11, i know the feeling :lol:
 #430461  av Emil_L

2x rådebank i KTMen, 1 gang varmskjert, 1 gang tørrskjert stempel.
Dyrt med ekte hobby!
 #430463  av Sarlacc

ArildM skrev:Lev etter "alt ordner seg" så går det meste bra :)
Godt med gode kamerater, det får du aldri nok av.
Gratulerer med bra karaktersnitt! Stå på videre :)
Heey, visdomsord! :D
Hva med disse klassikerne i samme slengen:

Do, or do not. There is no "try"
Yoda

Freedom is just another word for nothin' left to lose
Kris Kristofferson

Those who do not move, do not notice their chains
Rosa Luxemburg
 #430464  av Noxan8

HVEM føler seg skyldig hvis jeg sier knall Gul SW20 med sota baklykter, i dag, i området rundt ACR i ca 1 tia? :mrgreen:

+ knall rød AW11 på tur mot ACR noen mil lengre sør, ca en time etterpå? :D
 #430471  av Emil_L

Mener det inzane, om den var til meg :)
Fler som har sagt at den dannelsen med olje baki der IKKE har komt de få timene jeg har hatt, hatt fler timer med vasking og rensing av kjølesystem enn med kjøring :evil: skal opp å skaffe noe tettemiddel til radiatoren etterpå nå, så kanskje jeg slipper fontene ut av fronten på bilen (overdrevet) og heller har 2 stk geysyrer baki :P
 #430527  av Mr2mr2

dere som driver å følger med på elektronikk osv...

Hvilken mobil er det beste kjøpet for tiden? (ikke Iphone 5) ;)
 #430528  av ArildM

Er vanskelig med noe definitivt bestekjøp.
Jeg synes Galaxy S4 er penest og best og holde i hånda.
Dama har Xperia Z, er mer som en diger kloss, men den er fordelaktig siden den tåler fukt og vann.
Ellers har jeg en modda Galaxy S1 selv, med hacking, klokking og nyeste versjon av Android i en totalt nedstrippet versjon holder den til mitt bruk 8)
 #430529  av ArildM

Lev livet som om hver dag er den siste er kanskje en klisje, men jeg prøver i alle fall å leve livet som best jeg kan :)
Står du opp hver dag og ikke har lyst å se deg selv i speilet eller gjøre det du holder på med er det på tide å forandre noe :)

Keep it simple stupid er også en fin regel, og if it aint broken dont fix it :)
Sett pris på de tinga du har, og jo ferre ting du har jo lettere er det å leve :)

Jaja, har kanskje filosofert litt vel mye gjennom tidene jeg da :wink:
 #430530  av Mr2mr2

Jeg har hatt galaxy S2 litt over ett år nå, men den har begynt å streike litt.
Er veldig fornøyd med den, så vurderer nesten å kjøpe s2 PLUS.
Men jeg ville hatt en mobil med litt bedre skjerm iallefall. S3 liker jeg faktisk ikke designet på..

xperia z blir litt i dyreste laget. Har og sett litt på HTC one X som et alternativ men er litt dyr den også...
 #430539  av Emil_L

S3 4G, ser ikke ut for 5, men er utrolig god mobil! Ganske enkelt sagt kan du si den er en S2 steroider.
  • 1
  • 887
  • 888
  • 889
  • 890
  • 891
  • 1172