TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #430729  av Holger

hva med historier fra den tiden man begynte å ronke? haha, der er det mye sykt hvertfall
 #430731  av Noxan8

denne tråden skulle fått nytt navn.... sex og singelliv, eller sex n' crash tråden :roll:
 #430737  av inzane2012

Sarlacc skrev:Jeg har en!
Hørte dere om han 18-åringen som tok lappen, kjøpte MR2 og mista lappen igjen, alt i løpet av noen få dager? 99 km/t i 50-sona.
Det er en syk historie :-) Ikke heeeeelt relevant i denne tråden, men likevel. 8)
99 i ei 50 sone, hvor lenge blir det uten lappen da? 6mnd?
 #430750  av Noxan8

Hva var ditt første ligg?

kan begynne jeg da :mrgreen:

etter en fest da jeg var 15, fikk jeg med meg ei hjem. selfølgelig var jeg ivrig, ung som jeg var, full av forhåpninger og fantasier hvordan dette skulle bli, til tross for at dama var av den litt tyngre klassen, dog ikke feit :P

etter litt forspill og utforskning, skulle jeg endeli få "dyppa'n"... vel... ja, dette var jo.... skuffende...

til sammenligning: kunne like greit fylt ei 10L bøtte me lunkent vann å puttet den oppi der, hadde gjort samme nytten :P
hun var forsovidt 14 da dette skjedde x) så om hun hadde ei naturlig svær fitte eller om det var et fellesbeite vites ikke, så henne aldri igjen.

makan for et dårlig førsteligg :lol: kunne like greit kastet en loff igjennom en gymsal.
 #430772  av Boratitanius

Noxan8 skrev:Hva var ditt første ligg?

kan begynne jeg da :mrgreen:

etter en fest da jeg var 15, fikk jeg med meg ei hjem. selfølgelig var jeg ivrig, ung som jeg var, full av forhåpninger og fantasier hvordan dette skulle bli, til tross for at dama var av den litt tyngre klassen, dog ikke feit :P

etter litt forspill og utforskning, skulle jeg endeli få "dyppa'n"... vel... ja, dette var jo.... skuffende...

til sammenligning: kunne like greit fylt ei 10L bøtte me lunkent vann å puttet den oppi der, hadde gjort samme nytten :P
hun var forsovidt 14 da dette skjedde x) så om hun hadde ei naturlig svær fitte eller om det var et fellesbeite vites ikke, så henne aldri igjen.

makan for et dårlig førsteligg :lol: kunne like greit kastet en loff igjennom en gymsal.
Sikker på om det var hun som hadde svær fitte? :mrgreen:
 #430777  av Noxan8

Boratitanius skrev:
Sikker på om det var hun som hadde svær fitte? :mrgreen:

i see your attempted burn, and raise you 18cm x 12cm :mrgreen: :lol:
 #430779  av Noxan8

ingen andre som tørr dele? :mrgreen: pingler? :P :lol:
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71