TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla ae92 Sr5 2dørs cupe ( fra Sr5 til Trueno )

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #430466  av |plumbo

Da har det kommet en enten nytt prosjekt eller en dele bil på værkstedet .
En rusten og bulkete corolla ae 92 sr5 Cupe. bilen er meget god og kjøre da den er i bra teknisk stand sett bort i fra ei lampe som må senkes og heves med egen knapp og en volvo radiator foran som er for høy så pansere ikke låser seg .

den har troffet et tre og dvs at bakskjerm og dør må byttes . ellers så må det sveises ei hjul bue på den på andre siden og litt i en kanal .

Bilen er også godkjent med en 4agze eller en 4age 20v i vognkorte .så har blir det evt bruk for blacktopen , k-sport dempera og levin bremsene vil jeg tro ;)

Bilde
Sist redigert av |plumbo den 05 jun 2014 22:43, redigert 2 ganger totalt.
 #430486  av Roye

Utfra hva du har gjort før, tror jeg denne blir rå 8)
 #430492  av ArildM

Mye potensiale her :) Følger med på denne fremover :)
 #430728  av |plumbo

har sjekka ferlt rundt etter deler i det siste .. har " fått tak i" på toyota .. Dør = 10 000 og bak skjerm 4000 +++ .. Har funnet deler i japanm og i usa , men få vil sende .. jada .. is i magen er en ting her skjønner jeg ;)
 #430836  av Roye

Jetcarrier er min venn når US-folk ikke vil sende over. 1000lapp for ei dør med sjøfrakt.
 #430967  av |plumbo

Har sittet med ronker og slegge i dag og ser at det eneste hovedsaklig jeg trenger er døra . skal klare og rette ut igjen bakskjermen men døra er såpass rusten og slakk i plata at det er ikke noe og satse på . :\ ,

Så hvis noen vet om noen i norge eller verden som kan sende ei dør til denne bilen og som ikke tar astronomiske sumer for den så gi meg en lyd :)
 #430981  av Roye

Tror du har de dørene som finnes i Norge :)
 #430985  av ArildM

Dette er vel ikke den samme bilen som det var Broom artikkel om? Han som eide den var vel på forumet også?
 #430988  av |plumbo

er litt spesielle dører på den. De krabber litt inn på taket sammen ligna de vi har her.

Joda arild, d er den bilen ;-) han BVG kjører hvit supra nå ;-)
 #430992  av ArildM

Aha, så det var den ja, så litt mer shabby ut nå enn sist :mrgreen:
Ser opp som dørkarmen går sammen med stolpene på frontruta? Merkelig patent.