TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #431576  av jacquelin

Oj GUD nå ble jeg mo i knærne! Det høres ut som en drømmekveld, hvor har du vært hele livet mitt? Så du lover det blir litt røft sant? Elsker deg og er SÅ klar for deg!!
 #431582  av celicat23

Fast and the furious 6 var ganske alright til å være en F&F film forresten.. 1'ern vil jo alltid være klassikeren, men rangerer 6'ern som den nest beste. Det er en god del ting hvor du må SIKKELIG skru av IQ'n for å kunne la deg underholde, men det er litt forventa av F&F :)

(mulig jeg mener noe annet hvis jeg ser den klin edru en gang :lol:)
 #431586  av jacquelin

celicat23 skrev:Jeg skal holde deg varm i natt, så kan vi gå ned i gata her til en liten gressplen med ett stort tre og sitte se sola gå opp sammen.
Å du ass. Storsjarmør!Kan Skyline stå ved siden av? Cruise rundt i Skyline med rødskilt og musikk på tlf, akkompagnert (?) med litt skrangling og ubalanserte hjul. :) Og litt hjulspinn. Da er vi der. :)
 #431591  av ArildM

Nei nå må dere fortsette i Kjærlighetstråden altså :mrgreen:
 #431596  av jacquelin

celicat23 skrev:Avslutte med å miste skiltene i teknisk kontroll og gå pule i ei grøft. Perfekt date.
Haha forbigående Casanovisme?
 #431597  av celicat23

jacquelin skrev:
celicat23 skrev:Avslutte med å miste skiltene i teknisk kontroll og gå pule i ei grøft. Perfekt date.
Så... Grøftepuling i analen... Ikke romantisk?
 #431601  av jacquelin

celicat23 skrev:
jacquelin skrev:
Så... Grøftepuling i analen... Ikke romantisk?

Lurer på om de som syns det er romantisk pleier å hete noe sånn som Candy eller Cookie, og så er det ofte kameraer rundt pluss en mann med schvææært utstyr. :p
 #431602  av celicat23

jacquelin skrev:Lurer på om de som syns det er romantisk pleier å hete noe sånn som Candy eller Cookie, og så er det ofte kameraer rundt pluss en mann med schvææært utstyr. :p
Jeg syns det er ett stort pluss at du er grisejente nok til at du vet dette :D
  • 1
  • 899
  • 900
  • 901
  • 902
  • 903
  • 1172