TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Til slutt fikk jeg den :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #43172  av DannyBoy

Ja, endelig kom "pews" (er navnet på den 8) ) til sitt nye hjem...
Er en lykkelig gutt nå :D hehe :P

Legger ut et par bilder... Gi gjerne comment om forbedringer osv...
åååhhhhh, Celica råx :P hehe... Toyota PowaH !
Vedlegg
Der står vidunderet, har satt på gitter i fangeren da =)
Der står vidunderet, har satt på gitter i fangeren da =)
P4290007.JPG (31.35 kiB) Vist 8862 ganger

#43174  av DannyBoy

Før jeg satt på gitteret:
Vedlegg
P4220022.JPG
P4220022.JPG (46.64 kiB) Vist 8861 ganger

#43176  av DannyBoy

Pewsssssszzzzssssss..... 8)
Vedlegg
P4290001.JPG
P4290001.JPG (49.75 kiB) Vist 8859 ganger

#43177  av DannyBoy

...
Vedlegg
P4290004.JPG
P4290004.JPG (50.17 kiB) Vist 8858 ganger

#43178  av DannyBoy

Hvem klarer vel å motstå denna rompa? :o
Vedlegg
P4290005.JPG
P4290005.JPG (30.46 kiB) Vist 8857 ganger

#43180  av DannyBoy

FÃ¥r ta med detta og da... :D
Vedlegg
P4220025.JPG
P4220025.JPG (31.25 kiB) Vist 8856 ganger
Sist redigert av DannyBoy den 16 okt 2004 15:53, redigert 1 gang totalt.

#43181  av Morten

Gratulerer så mye! :D

Kul farge forresten... samme som min? :wink: :mrgreen:

#43184  av DannyBoy

Morten skrev:Gratulerer så mye! :D

Kul farge forresten... samme som min? :wink: :mrgreen:
Takk takk :P
Gult er kewlt vettu 8)

#43204  av Speeder

Gratulerer så mye emd ny bil! Tøff farge som blir lagt merke til.

Og velkommen til 'klubben' 8)

Småting som kan gjøres, uten att de koster for meget er; hvite blinker på skjerm og lakkere speil.

litt off topic: NÃ¥r kom den type bakspoiler? Trodde den kom samtidig som den nye fronten i 96 :? Eller hvar det bare gt som ble levert med spiler kun festet i hver ende?

#43207  av DannyBoy

Speeder skrev:Gratulerer så mye emd ny bil! Tøff farge som blir lagt merke til.

Og velkommen til 'klubben' 8)

Småting som kan gjøres, uten att de koster for meget er; hvite blinker på skjerm og lakkere speil.

litt off topic: NÃ¥r kom den type bakspoiler? Trodde den kom samtidig som den nye fronten i 96 :? Eller hvar det bare gt som ble levert med spiler kun festet i hver ende?
Takker for alt :)
Najs observert... Spoileren er ikke orginal nei, men den ble satt på av selger, rett før jeg kjøpte den, litt usikker hva slags mod. osv den er fra, men syntes den ble finere med den, og syns også nettingen gjorde seg :D

#43210  av Speeder

Hehe, har tittet endel på celica i det siste, så da er det nok en 96+ spoiler du har der :wink:

Netting gjør seg det ja. Har det på min også, den er litt åpen i front orginal. Hvis du tar en titt rundt på celica forumet ser du en overskrift med 'tjohoo - ny bil anskaffet' der er det noen bilder av min, med litt mods. Kanskje noe du syns er fint og som kunne gjort deg på din.

PS: er den senket? syns den ser rimelig lav ut..

#43211  av CelicaGT

Spoileren kom samtidig som fronten og ny bakluke med intrigert bremselys i bakluka... har ikkje vinge på min :-)

#43212  av DannyBoy

CelicaGT skrev:Spoileren kom samtidig som fronten og ny bakluke med intrigert bremselys i bakluka... har ikkje vinge på min :-)
Trodde vinge var orginalt på 94.mod også jeg :roll:

#43214  av DannyBoy

Speeder skrev:Hehe, har tittet endel på celica i det siste, så da er det nok en 96+ spoiler du har der :wink:

Netting gjør seg det ja. Har det på min også, den er litt åpen i front orginal. Hvis du tar en titt rundt på celica forumet ser du en overskrift med 'tjohoo - ny bil anskaffet' der er det noen bilder av min, med litt mods. Kanskje noe du syns er fint og som kunne gjort deg på din.

PS: er den senket? syns den ser rimelig lav ut..
Ja, den er senket litt, tror nok kanskje bildet juger littegrann... Får akkurat hodet inn hvis jeg legger det på skakke, så kan du ca. tenke deg hvor lav den er (er ikke sååååå veldig tjukk i huet :wink: )

Det er ikke lenge siden du fikk bilen din? Har sett den på Autodb en del :D Har blitt brukt i mange annonnser til og med - drit tøff bil 8) :wink:

#43252  av chris

Gratulerer med kul bil!! bra navn på bilen også :D

Velkommen hit