TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Emil_L's SW20 GTI! "Project perfection" Im back!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #431497  av Emil_L

Ja det eller jallamekk A/S :)
Får se hva det blir til mtp den andre bilen. Mye fra den jeg gjerne skulle hatt. Dog, trengs ikke enda :P Bilen blir satt inn hos mekaniker etter sommerferien, så tar han det litt mellom alt annet han holder på med, og får garanti fra han at om noe av det han har rørt skal begynne å kuke til igjen når han er ferdig, skulle han selvfølgelig fikse gratis :) (kjenner fyren, og han er mann for sine ord)

Nå i sommer blir det nok litt utvendig shining og deler før han får henda på bilen. Lurer litt på 93+ spoiler også, men blir det ikke hundreoghelvette mange hull etter den gamle? hvordan gjør man det med dem?
 #431736  av Emil_L

Kan ikke klage! :)
Fikk samtidig retta opp rattet slik at det ikke er 30 grader veil vinkel, vanskligere var det ikke. Lærer så lenge man lever :)
 #431741  av ArildM

Bare ikke bli som meg og begynn å rett rattet hvis du har 1 grad feil (eller i alle fall i følge hodet ditt :lol: ) :mrgreen:
 #431807  av Emil_L

Fikk pynta opp litt mer idag.

Ny plastikk rundt girposen, men den var i feil farge, blank svart :/ så etter at jeg bladde litt rundt på MR2 sider på facebook, fant jeg et bilde av en som hadde stickerbomb på denne. Så ut som en kurrant fix på "problemet"

Bilde

Slik ble resultatet etter at jeg bladde gjennom det jeg hadde av stickers. Blir nok noe mer etter gatebil, skal se hva jeg får tak i av stickers da :)

Så fant jeg noe annet jeg vurderer å kjøpe.
Ferdig med plass til to stk 2" klokker, bolt on.
Bilde

Blir nok å kjøpe oljetrykk og oljetemp måler på gatebil hvis noen har tilbud som er greie.
 #431844  av Myklebust

Har du hatt det rattet i en annen bil? Sia det blei heimekoslig? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11