TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #431861  av inzane2012

det eneste jeg ville gjort annerledes, er å få støpt inn disse bitene du har på bakfangeren :) Ellers er den spot on!
 #431862  av inzane2012

inzane2012 skrev:det eneste jeg ville gjort annerledes, er å få støpt inn disse "skvettlappene" du har på bakfangeren :) Ellers er den spot on!
 #431866  av DanielJ

inzane2012 skrev:det eneste jeg ville gjort annerledes, er å få støpt inn disse bitene du har på bakfangeren :) Ellers er den spot on!
Er i mot å støpe inn "styling" da jeg kanskje vil endre på ting senere. Og hvis jeg treffen noe med skvettlappene så revner/knekker det bare opp..
 #432202  av DanielJ

Bling bling baby 8) NÃ¥ er sola kommet til Nordland, bilen er vaska og felgene polert!

Bilde

Bilde

Bilde
 #432204  av ArildM

How low can you go :?: :mrgreen:
Ser svææært bra ut ;)
 #432210  av Andrepedersen

Synes det var et modig forsøk å prøve kvitt senter mtp fargen på bilen og hvordan det ville la seg kombinere, men det er ingen tvil om at de vart bra og ser meget gjennomført fint ut! :D
 #432224  av DanielJ

Takk dere :) Har forresten bestillt gullbelagte skruer til alle felgene (140 stk) og nye camberbolter som gir 1,75 garder + -. Har tenkt å sette camber boltene jeg har bak, i øverste hullet og de nye i det nedereste hullet. Da kan jeg makse camberen helt og få den lavere bak. Trenger bare å måle meg fram til hvor lange studs jeg vil ha forran, så er det bare å bestille det og spacere slik at det blir mer "poke" forran.
 #432279  av DanielJ

inzane2012 skrev:kom med noe mer helhets bilder :) så jeg virkelig kan se hvor bra felgene passer :)
Er på ferie enda og har ikke fått tatt så mye bilder av bilen. Duger disse? Og hvis dere lurer så har jeg ikke kjørt bilen etter den ble vaska, derfor brune bremseskiver..

Bilde

Bilde

Tenkte jeg skulle ut senere i dag å ta litt bedre bilder :D
 #432286  av ArildM

Enig, helt perfekt :)
 #432287  av DanielJ

Har vært å tatt noen litt bedre bilder nå :)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Hva syns dere?
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43