TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #432942  av Zepticon

celicat23 skrev:Du bor jo ett stykke unna dritten, så skjønner deg. Var en del turer oppe i Narvik, og hadde jeg bodd der oppe så hadde jeg hatt en annen holdning jeg også.
Håper du tok deg bryet å kjøre til Bjerkvik for en burger :)
 #432948  av ArildM

Vel, det finnes jo en mellomting mellom Oslo og Svalbard da :D Folk er jevnt over triveligere på enkelte måter jo lengre Nord man kommer. Samtidig som baksnakkingen og bygdekulturen blir bare heftigere og heftigere jo mindre bygd man bosetter seg i :lol:
 #432950  av celicat23

Vinner jeg i lotto så finner du meg i ett funkis hus ved ett vann nordover ett eller annet sted. Det jeg trenger bestiller jeg uansett på nett nå også, og det er akkurat like dårlig utvalg i rimi butikkene oppe i nord som her nede. Virker som alle utenfor østlandet har fiber også, så rent teknisk så blir det vel en oppgradering :)
 #432953  av 3rlend

Fader altså:p kommer fra en by som har 10-15000 innbyggere. (Dvs hele kommunen)
Jeg kunne ikke tenkt meg å bodd en annen plass:)
Greit det er medium liv i helgene osv. Politiet er nazi på urinering offentlig å tlf bruk i bilen.
Meeeeen jeg stor trives her :)
 #433055  av TBS

Hahaha! har sett den traileren x antall ganger, for en genial film..
Knoxville har kommet seg bra siden de første episodene av jackass på Mtv ...
Skal ses når den kommer ut :D
 #433059  av Mr2mr2

fyy faen :P :D :D

Må nok se dette ja når den kommer :D
 #433082  av ArildM

4,5T igjen så pakker jeg sakene og drar ei uke til Latvia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 1
  • 906
  • 907
  • 908
  • 909
  • 910
  • 1172