TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger ny dynamo, osv...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #433245  av SnowBot

Hei, jeg sitter og leter etter et billigere sted en toyota for kjøp av ny dynamo. Grunnen til dette er nå at den koster 3760, også må jeg eventuelt betale 500 ekstra om jeg ikke tar med meg gammel dynamo. Nå har jeg ikke demontert den andre, så skal jeg hente den nye i morgen om jeg ikke finner et billigere sted. Sitter også og leter etter en billigere bærearm bak "nedre" da foring er gåen, skal denne kjøpes på toyota koster den meg 4700. Vet ikke eventuelt om det er noe billigere og dra til sverige? Har dere noen forslag?

Dette er for en mr2 90 twin
 #433250  av Mr2mr2

Ebay? :)
om det haster, har du sjekket meca, mekonomen, bilxtra?

Twosrus.com er også en fin side for deler til mr2. om du kan vente en uke med tanke på frakt...

foringene får du vel kjøpt løse? om ikke originalt, får du de som poly foringer..

mindre generelt svar kommer vel, da jeg er mest kjent med første serien av mr2 ;)

Velkommen til forumet :D
 #433261  av lasse

Jeg har mest sannsynlig bærearmen liggende, med bra foring i.
Hvilken side trenger du?
 #433282  av SnowBot

Bærearm venstre side bak. Den klonket da jeg var på eu, så fikk den ikke igjennom. Hva skal du eventuelt ha for den?
Når det gjelt bare foring sa dem at jeg ikke kunne kjøpe den seperat da jeg ringte toyota, men om du har en hjemmeside jeg kan forholde meg til, hadde det vært kjempe fint.

Til deg med dynamo'en. Jeg vet ikke hva dem pleier og gå for brukt. Vil den fungere til mr2'n jeg har som ikke er turbo evt? Og hvor holder du til?

Ikke så kjent med mr2 da dette er min første ;)

Takk for velkomsten :)
 #433290  av Mr2mr2

De selger ikke foringene enkeltvis, men du får kjøpt et kit med foringer til bakstillingen, http://twosrus.com/catalog/product_info ... cts_id=177

Er riktig nok poly foringer som er litt stivere, men skal jo forbedre bilens kjøreegenskaper ;)

Får også kit for hele bilen.... http://twosrus.com/catalog/product_info ... cts_id=431

Men om du vil begynne å oppgradere, eller holde det originalt er opp til deg ;)
 #433296  av SnowBot

Det var strålende, kit'et koster faktisk mindre enn, en bærearm med foring på toyota uansett, så da er valget enkelt.

Bilen blir nok ikke orginal da jeg er ferdig med den, men i førsteomgang skal jeg nå ha den igjennom eu-ok :)

Bestiller foring's kittet du nevnte, så bestiller jeg dynamo som Royal ga meg link til. Skal skal alt være i boks.

Super hjelp fra dere alle, takker så mye igjen :)