TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Essokickers.com treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#43353  av Kjelliken

:D Ja kristian nå er det ingen utvei alle tingene er du tilbutt å legge fra deg i flere boder og garasjer så jeg ser ingen tilbake trekking nå..
Ser nok store muligheter for at jeg tar meg en runde.
Kansje broderen vil ha seg en tur også siden han er på besøk denne helgen..
Ut der kommer jeg mest sansynlig uansett og når jeg førs er det kan jeg vel ikke dy meg.. så sånn er det.. :wink:

#43354  av Amund

vel, da er jo kristian og kjell med også, kenneth forstår jeg, siden jeg faktisk så hva som manglet.. :wink:

jostein? alt er jo på stell nå, kommer til å gå bra, bare fyll poå olje først..

spkstrp: hiace er solgt, så mr2'en er bruksbil..

#43356  av spkstrp

Heh har du solgt den gode og fine hiacen? :)

#43372  av CelicaTurbo

hehe, vel da tar jeg spkstrp's tilbud om lagring i garasje i mellomtiden så får jeg se hva jeg får til med vinterdekk, skjev hjulstilling etter senking og bytte av styrestag, sløve foringer bak og minst ett stykk skjev bremseskive som masserer bremsefoten min alt etter dagshumøret :D

Noen som vet om en liten bortgjemt plass hvor jeg kan prøve på førstegirs-fullgasskjøring med full dreis på rattet før dette stemnet? :roll:

#43385  av erling

CelicaTurbo skrev:i tillegg blir samboeren lite glad om jeg skal ta all søpla som ligger i bilen og lagre i stuen mens jeg er ute og kjører (har vannkjølt IC i bagasjen, bremseskiver, mine gamle dempere og fjærer og andre bildeler strødd i bagasjerommet). Har dessverre ingen bodplass her jeg bor :?
Dette var jo litt urovekkende.. Du må sette foten ned, hva med under senga? Må da være lov å samle litt leker i diverse hulrom i kåken der de ikke er så synlige. :D:D

#43431  av CelicaTurbo

hehe, pga mangel av bod så er det allerede fullt under sengen, samt flere plastkasser som er stablet nesten opp til taket i en krok på soverommet :)

#43519  av Amund

CelicaTurbo skrev:hehe, vel da tar jeg spkstrp's tilbud om lagring i garasje i mellomtiden så får jeg se hva jeg får til med vinterdekk, skjev hjulstilling etter senking og bytte av styrestag, sløve foringer bak og minst ett stykk skjev bremseskive som masserer bremsefoten min alt etter dagshumøret :D

Noen som vet om en liten bortgjemt plass hvor jeg kan prøve på førstegirs-fullgasskjøring med full dreis på rattet før dette stemnet? :roll:
kanskje det.. :wink:

#43534  av CelicaTurbo

ja Amund?

:)

#43537  av kennethx

for å bevare "bortgjemt" statusen, kansje ta det i PM? :)

#43538  av spkstrp

hehe :) Bør vell helst være en plass man slipper å betale 80 kr i bompenger for å komme til iallefall :roll:
Jeg er med jeg også! Men satser på å ikke ødelegge vidunderet selvfølgelig ;)

#43539  av kennethx

Du har fått festet motoren nå?

#43542  av spkstrp

tja festet og festet :) har byttet boltene som knakk :)

#43597  av spkstrp

Amund: snakket med han som eier den gule mk1.. Han var vist mektig imponert over doningen din.... "gud hvor fin den var" og "fy flate for en lyd" var bare noen av superlativene :) Han SKULLE komme ned på eikås på søndag :D
Hadde hatt en liten ulykke med bilen sin :( kjipe greier er jo nylakkert og fin den..

#43676  av Amund

spkstrp skrev:Amund: snakket med han som eier den gule mk1.. Han var vist mektig imponert over doningen din.... "gud hvor fin den var" og "fy flate for en lyd" var bare noen av superlativene :) Han SKULLE komme ned på eikås på søndag :D
Hadde hatt en liten ulykke med bilen sin :( kjipe greier er jo nylakkert og fin den..

hehe, snakket med han i dag ja.. Han var VELDIG stor i øya, så nesten en tåre i øyekroken..! :)

Det som er mere kjipt, er at jeg må ut igjen med motoren... :(
Kommer til å kjøre på søndag, men legger nok bana i røyk, oljerøyk... :(

Er ikke alt her i livet som er enkelt...

#43695  av Kjelliken

:D Og så til hva som skjer etter eikås.. Skulle vi ikke tatt og samles etter det treffet. bare oss ts-ogn gutta. Amund og jeg har snakket om dette..
Hvis det er iteresangt for flere??? :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7