TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #433572  av Noxan8

dit jeg flytter går det ikke buss engang, 30 min med bil, 1 time kjøring hver dag x) men hey, dere vinner :mrgreen:
 #433593  av Drafter

Noxan8 skrev:dit jeg flytter går det ikke buss engang, 30 min med bil, 1 time kjøring hver dag x) men hey, dere vinner :mrgreen:
trenger ikke reise langt unna oslo før kollektiv tilbudene plutselig forsvinner..
norge i et nøtteskall
 #433672  av Mr2mr2

Daaaa ble det samsung galaxy S¤ på meg.... svæært fornøyd :D
 #433674  av ArildM

Gratulerer :) Samsung og Apple telefoner har de mest fornøyde kundene, eller de klager i alle fall minst til meg :) S4 er en kjempetelefon :)
 #433677  av jona88

ArildM skrev:Gratulerer :) Samsung og Apple telefoner har de mest fornøyde kundene, eller de klager i alle fall minst til meg :) S4 er en kjempetelefon :)
Jeg har S3, men er ikke helt fornøyd. Den har en tendens til å henge seg opp og gå ut av ent. Kjørende program og av og til kan den bruke en hel natt på å få ladet opp batteriet til 20% :S
 #433684  av ArildM

Sjekk ladeplugg for eir, er trolig det som er årsaken om den ikke lader korrekt. Ellers er det vel bare å ta kontakt med der du kjøpte den og høre hva de sier :)
 #433685  av Sarlacc

jona88 skrev: Jeg har S3, men er ikke helt fornøyd. Den har en tendens til å henge seg opp og gå ut av ent. Kjørende program og av og til kan den bruke en hel natt på å få ladet opp batteriet til 20% :S
Hvis den i tillegg til dette bruker mye strøm, lader seg ut fort, så høres det ut som et software problem. En eller flere apps som går amok.
Enkleste måten å teste det på, er å kjøre full factory reset på den. Er alt i orden da, så er alt i orden...
(Factory reset sletter alt av kontakter, bilder, apps, etc fra telefonen og nullstiller alt annet)
 #433696  av Myklebust

Har en HTC One S, og den er berre å styre unna! :x Veldig bra mobil så lenge den fungerte, men siste tida eg har hatt den så har eg ikkje kunne ringt, mangler lyd, kan ikkje spille av videoer, snapchat kan ikkje sende film, mobilen slår seg av heilt av seg sjøl og batteriet lader seg ut av og til (frå 90% til 10% på en halv time)..

Alt funker i korte perioder når mobilen er i godt humør..! :roll:
 #433702  av inzane2012

ja etter en av di siste oppdateringene, så SLUUUUUUUUUUUKER min S3 strøm :P er den fullada på morningen, så er den tom på kvelden om jeg har brukt den til litt div som sitte litt på wifi og litt sudoku spilling...
 #433703  av celicat23

Posten står på å forsøker ødelegge alt de kommer over :? Får være glad det er en "steelcase", eller så hadde vel bluray plata vært knekt også :roll:
oblivion2.jpg
oblivion2.jpg (121.35 kiB) Vist 2133 ganger
 #433705  av jona88

Sarlacc skrev:
jona88 skrev: Jeg har S3, men er ikke helt fornøyd. Den har en tendens til å henge seg opp og gå ut av ent. Kjørende program og av og til kan den bruke en hel natt på å få ladet opp batteriet til 20% :S
Hvis den i tillegg til dette bruker mye strøm, lader seg ut fort, så høres det ut som et software problem. En eller flere apps som går amok.
Enkleste måten å teste det på, er å kjøre full factory reset på den. Er alt i orden da, så er alt i orden...
(Factory reset sletter alt av kontakter, bilder, apps, etc fra telefonen og nullstiller alt annet)
Telefonen holder lenge på strømmen, men den sliter litt med å ta til seg strøm selv om det står at den lader :S
 #433720  av jona88

Sarlacc skrev:
jona88 skrev:den sliter litt med å ta til seg strøm selv om det står at den lader :S
Prøvd med en annen lader?
Nei, har ikke det, men tenkte jeg skulle prøve nå
 #433726  av inzane2012

celicat23 skrev:Posten står på å forsøker ødelegge alt de kommer over :? Får være glad det er en "steelcase", eller så hadde vel bluray plata vært knekt også :roll:
oblivion2.jpg
Rævva film, så hadde ikkje gjort noe ;) Men fra spøk til revolver, ganske rævva når du får sånne pakker i posten, kan begynne å lure på hvor mye Posten faktisk ødelegger for i året...

Over til noe mer lystig, overtok huset idag :D Så da var det å gå i gang med vasking siden tidligere eier, som har latt huset stått tomt i flere mnd, ikke har klart å vasket det ned FØR vi overtok... Samtidig så ser det ut som vi får leigd ut leiligheten til en kar 58 fra østlandet, som og muligens vil kjøpe den :D Ordna seg for snille gutter :P
 #433727  av ArildM

Oblivion var da ikke såå dårlig? :)

Gratulerer, gjort det bra økonomisk nå :D
  • 1
  • 908
  • 909
  • 910
  • 911
  • 912
  • 1172