Likte Oblivion, jeg. Helt grei film.
Kunne tenkt meg å ha en sånn flydings, så gøy ut.

Kunne tenkt meg å ha en sånn flydings, så gøy ut.

inzane2012 skrev:overtok huset idagGratulerer! Du får holde oss oppdatert om alle små og store overraskelser etter hvert som de dukker opp
Sarlacc skrev:Kan jo starte med at huset ikke var vasket ned, det rommet som vi skal bruke som soverom såg ikke ut, taket, som opprinnelig var hvitt, var blitt helt grått, og taket i stua var full i flugedritinzane2012 skrev:overtok huset idagGratulerer! Du får holde oss oppdatert om alle små og store overraskelser etter hvert som de dukker opp
inzane2012 skrev:... taket i stua var full i flugedrit...Sjelden har jeg fått så lyst å se fluer drite.
Sarlacc skrev:kanskje taket er opp ned da din sopp....inzane2012 skrev:... taket i stua var full i flugedrit...Sjelden har jeg fått så lyst å se fluer drite.
Hvordan klarer de å drite i taket?
Drafter skrev:kanskje taket er opp ned da din sopp....Taket opp ned? Sopp? Lang og hard fredagskveld, eller?
Sarlacc skrev:fleinDrafter skrev:kanskje taket er opp ned da din sopp....Taket opp ned? Sopp? Lang og hard fredagskveld, eller?
inzane2012 skrev:Nei avtalen var selvfølgelig at det skulle vaskes ned før vi overtok, men ho kjerringa som skulle gjøre det var vist på ferie, så ho kunne ikkje komme før i neste veke... Så vi får se hva vi gjør, vi har vertfall fått vasket det som måtte vaskes så vi kan komme igang med maling og tapetesering...du må ikke være så ydmyk, du burde vært like bitches og utakknemlig som alle andre nordmenn!
Ang flugedrit i taket, vist dere ser masse små svarte prikker i taket, ofte rundt taklamper og sånt, så er det flugedrit