TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SÃ¥ min første rÃ¥ Supra i dag....:)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #43206  av _speedy

Var en tur til farfar i dag sammen med pappa, å jaggu stod det ikke en Supra i garasjen til naboen med panseret åpent...Gikk bort til fyren å begynt å prate med ham...Fikk vite at han hadde bruktimportert den fra Tyskland i fjor eller noe...Sølvgrå -94 Supra TT...Den var original da han kjøpte den...Det jeg så forandet var svære Blitz-felger,ett monster av ei potte + masse inni motoren...Han hadde visstnok bygd om til større turbo,noe manifold greier etc...Vet ikke så mye omdet der :roll: Men uansett da,spurte selvfølgelig hvor mye som befant seg under panseret, og han svarte...rundt 670HK! :D Tøft!

#43229  av sindrejl

ja og ingen ts-ogn lappe levert? :D

#43286  av _speedy

Tja...jeg nevnte jo TS-OGN et par ganger til ham da...Og nevnte banekjøring den 8.mai og om treffet på KBS 16.mai...Det virket han ihverfall interessert i...Så vi får se :D

MÃ¥ vel legge en lapp om TS-OGN i postkassa hans... 8)

#43345  av Kjelliken

:D Ja jeg ser det som en selvfølge at du sniker en inn i postkassa hans :lol:

#43348  av @lpher

Har vært på besøk til Einar Hernes du? :D Har nevnt TS-OGN til ham tidligere jeg også... :)

@lpher

#43364  av _speedy

@lpher skrev:Har vært på besøk til Einar Hernes du? :D Har nevnt TS-OGN til ham tidligere jeg også... :)

@lpher
'.....'-vegen?

#43371  av @lpher

Nismoo skrev:
'.....'vegen?
Regner med det ja :) Er bare en Supra som passer til den beskrivelsen du kom med! LOL :D

Skal poste noen bilder av Supran hans...senere i dag...når jeg kommer meg hjem :)

@lpher

#43373  av CelicaTurbo

tok meg den frihet å redigere veinavnet siden jeg nødig vil at noen uærlige sjeler skal bruke innholdet på dette forumet til å enkelt finne frem til rå biler.. med personens navn er det i det minste mer jobb, samt at det kan være flere personer med samme navn :)

#43374  av _speedy

Ok,CelicaTurbo,det skulle jeg kanskje tenkt på.. :oops:
Tok forresten et par bilder med mobilen,men det ble heller dårlig...Men sleng opp bilder så fort som mulig @lpher! :D

#43387  av funkes

SÃ¥ du ikke dattera da?

#43391  av _speedy

funkes skrev:SÃ¥ du ikke dattera da?
:?: (Er hun fin eller noe..?)

#43419  av chris

CelicaTurbo skrev:tok meg den frihet å redigere veinavnet siden jeg nødig vil at noen uærlige sjeler skal bruke innholdet på dette forumet til å enkelt finne frem til rå biler.. med personens navn er det i det minste mer jobb, samt at det kan være flere personer med samme navn :)
Jepp.. pluss at navnet hans stod i Toyotaexpressen, med avbildet supra ;)

#43421  av chris

Nismoo skrev:Tja...jeg nevnte jo TS-OGN et par ganger til ham da...Og nevnte banekjøring den 8.mai og om treffet på KBS 16.mai..
Husk at det på KBS er ikke bare et "treff" ;)

#43543  av _speedy

chris skrev:
Nismoo skrev:Tja...jeg nevnte jo TS-OGN et par ganger til ham da...Og nevnte banekjøring den 8.mai og om treffet på KBS 16.mai..
Husk at det på KBS er ikke bare et "treff" ;)
Glemte visst å si det...

@lpher, nå vil vi ha bilder! :D