TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #434236  av Drafter

inzane2012 skrev:går unna folkens :) fikk lagt ferdig golvet i stova idag, og blei nesten ferdig å liste rundt denna jævlige karnappen, knakk som seff den ene dekklista som jeg måtte ha for å skjule plateskøyten jeg fikk inni der, så må av å kjøpe ny i morra, får bare håpe ingen andre har vert der før jeg kommer ned, for di hadde bare en igjen etter jeg var der idag :)

Kjenner jeg blir mer og mer irritert på meg selv for at jeg ikke tok noen skikkelige bilder før jeg satte i gang :)
Ett lite bildet av det som skal bli "mitt" rom

Har ikke komt lenger enn å montert og malt veggplater og tapetesert den ene veggen, må liste og legge golv her og :)

ett lite bildet av ene fond veggen i stova

skal få montert opp en liten koblingsboks vedsiden av varmepumpa og lagt opp en PR kabel inn i boksen til stikkontakten, så slipper jeg å ha ledningen hengendes ned midt på veggen :)
ser fint ut :)
 #434237  av inzane2012

Til å komme fra deg Drafter, så vet jeg ikke helt om du er seriøs eller om du tuller :) Men jeg velger å tro det første, så takk for det :)

Gikk løs på kjøkkenet idag, låg parkett på gulvet der og, men han som hadde lagt det hadde gjort en rævva jobb så det bulte som faen på midten, kjøpte inn brekkjern spesifikt for å knekke opp det jævla golvet :)

og 5 min etterpå

Var artig :) Sugen på å gjøre samma med veggene, di tidligere eierene har latt litt for mange snarveier, som å legge panelen utenpå veggen, med tjukke lister som noen av skapdørene ikke går ann å lukke opp :(
 #434245  av ArildM

Stadig nye ting i denne tråden :mrgreen: Blir bra dette Nicolay :)
 #434247  av Emil_L

Uff, er så lei av gulv (lagt gulv i hele huset, og med far som er mer pirkete enn mange her på forumet, er det helt jævelig.)
 #434248  av Sarlacc

inzane2012 skrev:... kjøpte inn brekkjern spesifikt for å knekke opp det jævla golvet...
Here we go! Det er sånn det begynner :-) Jeg spår at det neste du trenger, er den største føkkings slegga i butikken :mrgreen:

- Å rive vegger med slegge er forøvrig bra for sjela. Bedre en zen-meditasjon :-)
 #434251  av Emil_L

Veggriving med slegge, ahhhhh, beste for sjela. Bare pass på legga! Gjør vondt som fy om du treffer en legg :oops:
 #434260  av Mr2mr2

Det derre med pirkete far, kan jeg aaaaaalt om, Emil :P
 #434263  av ArildM

Aaaaawyeeeah! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
3 av mine favoritter.
Squidbillies har også noen nye episoder.
Under the Dome er heller ikke dumt.
Ellers er det mye Supernatural for tia :)
 #434275  av inzane2012

det neste som skjer nå er at hele badet blir strippa ned til stenderverket :) kjenner at brekkjernet kommer godt med der og :) stova er så og si ferdig nå da, mangler bare noe listverk med noen jævlig takbjelker jeg helst ville reve vekk... Fikk nye sofaen idag og, men kjerringa nekta å pakke den ut før ALT var gjort i stova...
 #434284  av inzane2012

kinorom blir det nok ikke denne gangen, huset i seg selv er ikke så stort, men blir ett gameing rom til meg ja :) er det som har den "murveggen" som jeg la ut bilde av :)
Kunne sikkert brukt det andre soverommet til kinorom, men kjerringa ville ha det til gjesterom, så da blir det sånn :)
 #434286  av Mr2mr2

Bare jeg som skjenner meg igjen her? :) Begynner riktig nok å vokse ifra det da :P

• 1
  • 912
  • 913
  • 914
  • 915
  • 916
  • 1172