TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #434679  av celicat23

#434681  av ArildM

Godt mulig du får dekket nye av garanti? Logitech er i alle fall snille med oss når vi søker kreditt :)
 #434688  av inzane2012

er først og fremst gameing headsett jeg bruker, men di skal jo funke til å høre på musikk uten at det høres ut som elementene er helt kaputt...

EDIT: Du snakker om ikke å tenke lenger enn nasen... Fant nettopp ut at di ikke skurrer så lenge ladeledningen ikke står i mens jeg hører på musikk...
 #434693  av celicat23

AAAAAAAAAAAH, GRAND THEFT AUTO V !!!!!!!!!!!!!! Eller, nei, selvfølgelig ikke - for jeg har jo forhåndsbestilt fra ELKJØP og de klarer FAEN MEG IKKE EN DRITT!!!!!! :roll: Faen for ett udugelig dritt firma. Først så kuka de til alle forhånsbestillingene av BLACK OPS II, så jeg kunne sitte her og se på alle andre spille det mens jeg sugde på tommelen. Og da delte de ut en rabatt kode til... wait for it.... GRAND THEFT AUTO 5!!!!! Og nå da, når man har benyttet seg av det, hva skjer da? Suge-på-penis entusiastene FØKKER TIL DET OGSÅ!!! Med like jævla MONGO forslag som sist: bare å sette deg i bilen nå etter du har kommet hjem fra jobb og ville bare lage middag og kose deg med ett spill du har ventet på i noen år, dra ut og stå i kø og bruke tid og penger på å kjøpe spillet i en av våre butikker så kan du - når spillet du har forhåndsbestilt en eller annen gang dukker opp - dra en ny tur ut, stå i kø og bruke penger på å levere tilbake dritten vi ikke klarte å levere. For postgang er en MYYYYSTISK sak for oss, vi skjønner IKKE hvor lang leveringstid det er med post. FAENS JÆVLA HORER!!!!!!!!!!!!!!!

SÃ¥nn, det var dagens lille gla'sak.
 #434695  av FT86

skjedd akkurat samme med meg! suger så jævelig, venta hele dagen på jobb også kommer jeg hjem og sjekker posten : ikke en dritt. blir så sinnsykt forbanna. er jo typ 3 mnd siden jeg bestillte det, de burde jo ha kant å levere det i tide.

kommer vell ikke i morra heller da sikkert. gidder faen ikke å kjøre 30 min hver vei til elkjøp 2 ganger. 1 gang for å kjøpe spillet og 1 gang for å levere det jeg bestillte for 3 mnd siden. elkjøp: blow me
 #434697  av Mr2mr2

Hva er problemet folkens? Har spillt i 3 timer jeg nå :D :D

Digg spill :) :)
 #434704  av celicat23

FT86 skrev:skjedd akkurat samme med meg! suger så jævelig, venta hele dagen på jobb også kommer jeg hjem og sjekker posten : ikke en dritt. blir så sinnsykt forbanna. er jo typ 3 mnd siden jeg bestillte det, de burde jo ha kant å levere det i tide.

kommer vell ikke i morra heller da sikkert. gidder faen ikke å kjøre 30 min hver vei til elkjøp 2 ganger. 1 gang for å kjøpe spillet og 1 gang for å levere det jeg bestillte for 3 mnd siden. elkjøp: blow me
Det beste er jo at folk fikk e-post at det ble sendt på fredag (jeg fikk det), og at andre har ringt kundeservice og fått beskjed at det ble sendt fredag. Men nå viser det seg jo at det bare er jug... HATER sjapper som bare pisser på kundene sine og så bare slenger ut den dritten de gjorde på facebook - som er samme som sist - "bare dra ut å kjøp det i butikken vår og kom så å lever tilbake det dere får i posten, da må dere vel være fornøyd - når vi ikke løfter en finger for å rette på vår egen feil, og dere må bruke tid & penger på å fikse opp selv?"

*edit* fra elkjøp sin facebook side den 13:

I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato.

Jada....
 #434705  av Boratitanius

Mr2mr2 skrev:Hva er problemet folkens? Har spillt i 3 timer jeg nå :D :D

Digg spill :) :)
Enig med deg, måtte ta en liten pause jeg nå fra all den spillingen :D Eneste jeg ikke likte, men kommer til å bli vandt med det da, var kjøreopplevelsen, men ellers.. elsk <3
 #434710  av Mr2mr2

Har småtendenser til lag på ps3 :/
 #434713  av ArildM

Spilt det noen timer jeg også :) Synd denne generasjon konsoller er litt for svake, ellers genialt morsomt som vanlig.

Kjipern for de av dere som har forhåndsbestilt spillet... Vet vi hadde 40 spill som alle var reserverte og utsolgte i dag. Ellers har Rockstar vært ekstremt vanskelig å ha med å gjøre for å få tak i spillet slik at det kan sendes ut til release og rett dato. Vi fikk spillet på Mandag, og jeg vet spillet ankom sentrallageret til Elkjøp sent en dag i forrige uke. Kan kontakte folk sentralt i mårra for å se hva som har skjedd med ordren din Marius og FT86. Evt legg inn en kommentar på Elkjøp sine Facebook sider så er det som regel no folk som får ut fingern.
 #434720  av celicat23

Er ikke noe stress. Ligger det ikke i postkassa i morgen så drar jeg til en annen butikk å kjøper det, og returnerer spillet som en eller annen gang dukker opp i posten. Elkjøp er nå offisielt på min "shit list" og sony kdl 55w905a + ps4 kommer til å bli kjøpt hos expert eller noen andre - av føkkings prinsipp!!! :)
  • 1
  • 916
  • 917
  • 918
  • 919
  • 920
  • 1172