TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #434851  av Boratitanius

Franklin og Michael er så hyggelige når de hilser på folk.. "How you doing?.. "Hey!".. Så kommer Trevor: "You make me want to immigrate!" "Fuck you bitch!" Hahah han var rå, dette spillet er spillet over alle spill :D
 #434852  av Mr2mr2

Ja, men var litt pinlig for meg, når jeg fikk Trevor, da han sto å pulte den dame i ræven i huset sitt. akkurat da var mamma inne på multimediarommet der jeg spiller :lol: :lol:
 #434861  av ArildM

Haha x) Trevor er syyyyk. Han blacka ut hos meg og våkna på togskinnene like før toget kom i bare trusa :lol:

Flight school var morsomt, helikopterutfordringene var vanskelige :)
 #434866  av celicat23

Trevor gjør MYE sykt :lol: Historien i dette spillet er genialt! Det er også viktig og svare på disse random hendelsene med folk rundt på gata som trenger hjelp osv, for igjennom det så treffer du folk til å være med på heist bl.a. En kompis tjente 100.000 på å hjelpe en fyr :shock:

Noen som vil ha en billig philips 6000 serie? :D Sony kdl 55w905a bestilt!! :mrgreen:
 #434943  av Mr2mr2

Vinteren nærmer seg.... var 3-4 grader i dag tidelig.... :x
 #434945  av ArildM

Setter inn AW11en til helga. Så da er Mazdaen og SW20en igjen. Håper på en langtur med SW20en før den også settes inn om en 2-3 uker.
Trærne her også begynner å bli gule nå så det er vel høst nå da. Håper det blir en bra vinter, jevnt kaldt og mye glatte veier som Mazdaen kan kose seg på 8)
 #434951  av Mr2mr2

Nå skal jo SW20'en til Latvia te våren, så da er det jo bare å kose seg med den på vinterføret i år? :P
 #434953  av Emil_L

Noen som vet om det er noen makstid for politiet? Har enda ikke hørt et ord fra onkel blå. og begynenr å blir litt rastløs etter å vite "resultatet" :P
 #434960  av Mr2mr2

Må bare vente og håpe på at en får brev " hennlagt pga resursmangel" :P

Men etter et kjapt google søk så tror jeg ikke de har noe annen tidspress en " skal behandles innen rimelig tid"
 #434970  av Mr2mr2

Hvorfor ble du skuffet over den :o :o :!: :!: :?: :?:
 #434975  av Mr2mr2

Synes det er stor nok. tar jo sin tid å kjøre ifra sør til nord :P
 #434976  av ArildM

Mr2mr2 skrev:Nå skal jo SW20'en til Latvia te våren, så da er det jo bare å kose seg med den på vinterføret i år? :P
Da må jeg jo faktisk kjøpe vinterdekk til den? :P Og Mazdaen med 4x4 og diffsperre både foran og bak er syyykt morsom på vinterføre :wink:
  • 1
  • 919
  • 920
  • 921
  • 922
  • 923
  • 1172