TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #434979  av celicat23

Boratitanius skrev:Trodde det skulle være så innmari stort, liksom større enn GTA IV, Red Dead og ett til tilsammen? Vil ikke si det akkurat :p Men uansett, elsker jo spillet <3
Det er en del under vannet også ;)
 #434984  av 3rlend

ArildM skrev:
Mr2mr2 skrev:Nå skal jo SW20'en til Latvia te våren, så da er det jo bare å kose seg med den på vinterføret i år? :P
Da må jeg jo faktisk kjøpe vinterdekk til den? :P Og Mazdaen med 4x4 og diffsperre både foran og bak er syyykt morsom på vinterføre :wink:

Woooooord!
 #434989  av Mr2mr2

ikke noen som vil ha en liten jolle her da? :P

GH10 med 9,9-->15 hk tohatsu?

:P
 #435025  av Noxan8

i just..... wat?
Mr2fail.png
Mr2fail.png (305.46 kiB) Vist 2106 ganger
 #435031  av celicat23

Så første bluray'en på nye tv'n nå (sony kdl 55w905a) og... Sweet jesus christ, for en bildekvalitet denne tv'n serverer!!!! SÅÅÅÅÅÅ happy jeg kjøpte den!!!!!

Bilde
 #435037  av ArildM

Gratulerer med skikkelig TV :) Sony har syykt rått bilde, kjørte noe demofilm på den i fjor i butikken, er den så langt eneste LCD/LED tv jeg faktisk synes er på høyde med Plasma i forhold til realisme og fargegjengivelse i bildet :)
 #435041  av celicat23

Så på nye star trek filmen og fikk så mange "wow" øyeblikk over bildekvaliteten at jeg kom ut av tellinga. Etter litt jobb med kalibrering og testing så er det sykt hvor stort fargespekter denne tv'n viser. Det er bare mer farge der enn hva andre tv'er viser, og det helt uten at det blir glorete og falskt. Det var nyanser i hudtoner jeg har aldri sett på tv før, og det er en nydelig flyt i bilde. Noen scener hadde så mye dybde i seg at det begynte å se 3D ut. Digg!!!

Det eneste jeg vil peke ut som negativt er det samme som står i stort sett alle omtaler: dette er IKKE tv'n å kjøpe hvis det er mange som skal se tv samtidig, for du skal ikke sitte mye utenfor sweet spot før du begynner å merke at sortnivået og fargene begynner å lide. Men bortsett fra det... det er så bra at jeg vil se alle blu ray jeg har her på nytt igjen.
 #435047  av ArildM

Når fargene og bildet er så bra at det ser nesten 100% realistisk ut, da er du inne på noe bra, du vinner dessverre ikke så mange tester, og folk flest overser TV i butikk da de ikke har noe særlig peiling, men for kjennere er det heelt rått :) Da driter man en lang marsj i OLED, 4K, 3D, Smart-TV, 1000hz motion flow, magiske tryllestaver (LG sin magic wand fjernkontroll), stemmestyring, vift med armene styring og alle andre gimmicks som er ute å går i dag :lol:
 #435059  av Inz4ne

Det er HELG :D
 #435061  av Inz4ne

Blir no gjester og alkohyler i morgen, i kveld skal en bil fraktes til vinterlagring, min stakkars T16 uten fungerende turbo :(
Og kanskje hente delebil 405MI16 på søndag. Så det blir en rolig helg ja.
 #435062  av Mr2mr2

GTA 5, og BRUS :P :oops:
  • 1
  • 920
  • 921
  • 922
  • 923
  • 924
  • 1172