ja, største fordelen med å vere uten internett og tv er at jeg har fått mye tid til å spille GTA jeg og

Runda story moden her i helga, og da gikk litt av lufta ut syns jeg... det skulle vert tid til mange flere heists syns jeg, og så syns jeg i tillegg at du burde få litt mer utav eiendommen du kjøper uten om den lille slanten med cash du får...
Tok valg C på slutten jeg og, var det som virka mest logisk for min del mtp spillets videre muligheter
Var glad for at Rockstar ENDELIG har klart å få til noe som ligner litt på kjørefysikk vertfall, for i ett spill der mer eller mindre alt handler om å kjøre forskjellige kjøretøy, så har serien frem til nå vert fullstending ubrukelig på nettopp det området, men i denne utgaven har det komt seg betraktelig, fortsatt litt rævva til tider... men en ting di absolutt ikke fikk til var flygedelen, og spesiellt helikopter... prøvde å endre på noen innstillinger, men det blei aldri bra... hver gang du bruker pitch/roll så gikk det alltid tilbake til utganspunktet, og enda værre med yaw... så der har rockstar en LAAAAAAAAAAAAANG vei å gå enda...
En annen ting som var irriterendes, var mangelen på valg.
*
SPOILERALERT* som under oppdraget som Trevor planla, så kunne du ikke velge på slutten om du ville gjøre som Lester sa, eller fullføre dealen og så ta konsekvensen av det etterpå...
Bare håper at online delen kommer til å by på mye spillbarhet vertfall... For en av di største grunnene til at jeg nesten ikke lenger spiller vanlige "offline" spill er at så fort du har rundet det en gang, så gidder en liksom ikke å spille det så mye etterpå med mindre det har en veldig ulinjær historie med mangen muligheter...