Siden det ikke ble noe salg av bilen må jeg vell nesten lage en slik tråd, kommer nok til å gå tregt her da jeg ikke har noe plan om å bli ferdig før sesongen begynner igjen og i tilleg skal økonomien strekke til.. Uansett så gjelder det en gammel traver jeg har hatt siden sist sommer som jeg har mer eller mindre brukt opp etter å ha kjøpt den, så har vell ikke tidligere eiere vert noe spesielt bedre heller.. Mye jallamekk ute å går..
Ett par bilder når jeg henta bilen sist sommer.

Bilen ser forsåvidt veldig grei ut på bilder men mer er det ikke, så jeg bestemte meg for å gjøre det jeg har hatt lyst til siden jeg kjøpte bilen og gjøre den til det jeg synest er en fin Mk3 Supra
Bilen står nå halvribbet hos Toyparts i Bergen hvor det blir byttet til 1JZ med litt snop som sprut, gir og intercooler... Holder på å handle inn litt selv som skal monteres etterpå men ting tar tid..
Bilen blir veldig inspirert av jappsene på 90 tallet som Mid Night Club osv for dere som har hørt om den slags..
Planer er å lakkere den svart som jeg synest bilen passer best, og sveise igjen alle hull på bakluken og fjerne vingen da jeg synest den er mye finere uten.. Blir syrebehandlig med tektyl under, facelift frontfanger, nye lister rundt bilen og jappselykter bak.
Planen er som sagt å bli mer eller mindre klar til sesongen begynner neste år, savner bilen veldig etter å ha avskiltet den tidligere i sommer..
Det som er bestilt er:
Autometer Oljetemp, oljetrykk og vanntemp instumenter.
Sandwich palte
Oil catch tank
DIY flocking kit
DIN Gauge holder
Bride Stoler
SÃ¥ blir det Coilovers, eksos og ting som koster en del senere i vinter..
Blir nå å vente på å få bilen tilbake fra Bergen før jeg får begynt litt smått, gleder meg til å slippe å kjøre rundt i en bil som er halveis gjort..
Alle kommentarer og inspill er velkomne
Ett par bilder når jeg henta bilen sist sommer.

Bilen ser forsåvidt veldig grei ut på bilder men mer er det ikke, så jeg bestemte meg for å gjøre det jeg har hatt lyst til siden jeg kjøpte bilen og gjøre den til det jeg synest er en fin Mk3 Supra

Bilen står nå halvribbet hos Toyparts i Bergen hvor det blir byttet til 1JZ med litt snop som sprut, gir og intercooler... Holder på å handle inn litt selv som skal monteres etterpå men ting tar tid..
Bilen blir veldig inspirert av jappsene på 90 tallet som Mid Night Club osv for dere som har hørt om den slags..
Planer er å lakkere den svart som jeg synest bilen passer best, og sveise igjen alle hull på bakluken og fjerne vingen da jeg synest den er mye finere uten.. Blir syrebehandlig med tektyl under, facelift frontfanger, nye lister rundt bilen og jappselykter bak.
Planen er som sagt å bli mer eller mindre klar til sesongen begynner neste år, savner bilen veldig etter å ha avskiltet den tidligere i sommer..
Det som er bestilt er:
Autometer Oljetemp, oljetrykk og vanntemp instumenter.
Sandwich palte
Oil catch tank
DIY flocking kit
DIN Gauge holder
Bride Stoler
SÃ¥ blir det Coilovers, eksos og ting som koster en del senere i vinter..
Blir nå å vente på å få bilen tilbake fra Bergen før jeg får begynt litt smått, gleder meg til å slippe å kjøre rundt i en bil som er halveis gjort..
Alle kommentarer og inspill er velkomne

Sist redigert av Royalmaas den 05 jul 2014 19:32, redigert 3 ganger totalt.
- 87` Supra MK3
- 81` KE70
- 92` Carina II 1.6 XLi
- 81` KE70
- 92` Carina II 1.6 XLi