TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #436012  av ArildM

Joda, Svi av en 40-50 lapper i Litauen så har du strøken Corolla, men vær forberedt på at selv i Litauen er ikke ting gratis :) I alle fall ikke på en bil med så mye kjeks som denne ;) De kan mye, men det må MYE jobb med denne før den blir bra, i alle fall sånn ut fra bildene :) Kanaler, skjermer, panser, bakluke? Mye som må byttes.
 #436017  av Myklebust

Strøken AE86.. *sikle* :)

Men nei, eg kan ikkje. Eg berre kan ikkje, kan ikkje :( :P
 #436049  av Emil_L

panser, bakluke, skjermer er det bare å røske av og bytte :P Om den ikke blir brukt på vei hadde det faen vært tøft på bane :P
 #436051  av Myklebust

AE86en er solgt :) Håper den går til noken som vil ha den strøken og på skilt.
 #436066  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44538554

200.000kr for en ascona med turbo som ikke er godkjent engang HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
 #436129  av Myklebust

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 9&ov=web-1

Denne var eg å såg på for ca. en måned sia. Då var det ei ned ved svenskegrensa som eigde den, så denne er tydeligvis kjøpt for gjensalg. Det vart ikkje sagt noke til meg om motoroverhaling ved 200000km då, og motoren er ikkje god på denne. Lugger i drivverk. Kan jo hende dei har kvitteringer på motorjobben, men sånn som bilen er no så merkes ikkje den overhalinga i det heile tatt. Trenger oppattlakkering og en del interiørarbeid og. Takluka går ikkje opp.

Tenkte eg skulle advare litt! 8)
Sist redigert av Myklebust den 20 okt 2013 14:42, redigert 1 gang totalt.
 #436135  av Myklebust

Sant det! Er dårlige bilder så ser jo ikkje egentlig stand på den, men er den så fin som det ser ut så er den absolutt verdt prisen! Litt kult skiltnummer og.
 #436143  av Myklebust

Ser for meg en Paseo i heilsvart, med gunmetalfelger og med en god del større motor! Motorkoden på disse er 5E-FE, kva kan passe nedi der då? En 3S-GE med 175hk skulle vel vere nok tenker eg.
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 288