Nismoo skrev:Hmm..er ikke helt sikker.funkes skrev:SÃ¥ du ikke dattera da?(Er hun fin eller noe..?)
Husker bare at hun avviste meg en gang jeg var full og sjarmerende for mange år siden...
Nismoo skrev:Hmm..er ikke helt sikker.funkes skrev:SÃ¥ du ikke dattera da?(Er hun fin eller noe..?)
Shyggen skrev:Offtiopic.. KBS? hvor i verden?http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2538
chris skrev: ah.. i fra dragracinga til amcar gutta i fjor sommer det der. *huske*Yepp...bortsett ifra det siste bildet...ett tidligere drag på Oppdal....
chris skrev:Det er originale 16" NA felger han har bak...yuch!
litt snodig å se supraen med sånne originalfelger bak, og fete felger foran.. men det var jo fordi han skulle kjøre drag![]()
@lpher skrev:Fine bilder! Når jeg var der hadde han visst ikke 16" bak...chris skrev: ah.. i fra dragracinga til amcar gutta i fjor sommer det der. *huske*Yepp...bortsett ifra det siste bildet...ett tidligere drag på Oppdal....
chris skrev:Det er originale 16" NA felger han har bak...yuch!
litt snodig å se supraen med sånne originalfelger bak, og fete felger foran.. men det var jo fordi han skulle kjøre drag![]()
@lpher
WRC skrev:Noen som vet hva slags girkasse, mellomaksling og diff han kjører med??Preppa orginal automat..