TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nytt kit for MkII, designet av.....johooo, det var meg det..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#43339  av angrykid

Unektelig fett, ja! :D:D:D
Panser som alle andre kommenterer faller ikke helt i smak, vingen synes jeg blir litt drøy, men det er jo bare å bruke standard vinge :)

Si fra når det er ferdiglaget, og eventuelt hva nøyaktig pris blir på front, side og hekk.. må vurdere noe greier til neste år :)

#43343  av Kjelliken

:D Dete var jo utrolig fett da. Kunne tenke meg å lage noe lingnende selv til en bil kansje litt mer drøyd det jeg holder på med men alikevel fett...

Bilde
Skulle likt å bygge dette over en mr2 mk 2

men det hadde vel tatt mye tid og penger..

Og hvilke programm bruker du TomG??
Sist redigert av Kjelliken den 06 mai 2004 20:26, redigert 1 gang totalt.

#43443  av Gossi

Kjelliken skrev::D Dete var jo utrolig fett da. Kunne tenke meg å lage noe lingnende selv til en bil kansje litt mer drøyd det jeg holder på med men alikevel fett...

Bilde
Skulle likt å bygge dette over en mr2 mk 2

men det hadde vel tatt mye tid og penger..

Og hvilke programm bruker du TomG??
Linken funker ikke... :wink:

TomG. Meget nice! Syns kun vingen ble litt for spes etter min smak, men resten var herlig! Inkludert panseret! :D Frontbumperen fikk meg til å assosiere til Murcielago... Og det er ingen dårlig sammenligning. :wink:

#43462  av jan-erik

Stilig kit :-) Og 260USD for frontfanger er b-b-b-b-illig. Regner med det skal en diger intercooler foran der, og at panseret har sin misjon til å få luften ut igjen?

Vingen er vel grei om driver med racing opp i mot 300km/t, og det gjør vel du etter det jeg har fått med meg. Til gatebruk blir den nok litt for heftig etter min smak.

#43679  av Kjelliken

:? Sånn fikset det nå.. :wink:

#48580  av angrykid

Noen som vet hvor dette er til salgs?
Skulle gjerne fått høre komplett pris på det, ferdig inn til landet. :)