Levia skrev:Radio 1 hadde iallefall en mr2 mk3 før. Bjørn Skjæran som kjørte den tror jeg. Noen kan jo ta kontakt med de?Har de den enda da?
Christian...
@lpher
spkstrp skrev:Chris har helt rett...men jeg kan vel legge til at med ETT tastetrykk...så er ikke bilen automat lengre!
Hvordan funker supra med auto ? blir det sånn amelikaner cruise lyd ? Er herlig å cruise med amerikanere, men serlig effektivt er det ikke(har bare kjørt gamle biler da vell og merke.. )
cameleon skrev:En kompis av meg her på fosen kjører en sølv stylet mk3 mr2. ha jobber i leksvika. men vet ikke om ha er interessert da. kan alltids høre etter med han. gav han en sån lapp tidligere, men ha har ikke logget seg inn. vet ikke om det er akkurat hans greie. hørte rykter om at h a har 19" felger og masse stæsj på de å. skulle visstnok være veldig råKan jo være han er interessert i å være med på vårmønstringa da..
cameleon skrev:Prøvde å få tak i ha fyren men til ingen ytte. tok meg e tur til resturaten hans for å se om han var der. bilen var der men ikke han. Den var veldig tøff forresten. 17"chrome felger, men ble imponert over dimen 205/40 var det vel. var 205 i alle fall. men den var tøffOki...nice try anyways
@lpher skrev:Hvem sender oppover en bestilling på været da?cameleon skrev:Prøvde å få tak i ha fyren men til ingen ytte. tok meg e tur til resturaten hans for å se om han var der. bilen var der men ikke han. Den var veldig tøff forresten. 17"chrome felger, men ble imponert over dimen 205/40 var det vel. var 205 i alle fall. men den var tøffOki...nice try anyways
Må innrømme at det været vi har hatt i de siste dagene hadde passet bra på 16. Mai ja!
@lpher
@lpher skrev:Gleder meg !!chris skrev:Da ble vi vel enige om at vi møter opp rundt kl 9 da.. og tar de plassene vi bestemte oss for i dagSer sånn ut jaDetta blir megabra gutter!
@lpher