Fikk bremseheng på vei til jobben idag.. Akkurat i det eg køyrte inn på parkeringsplassen så kjenner eg DEN røyklukta. Bremsene høgre framme var heilt raudglødande!  

Skal snigle meg heim imårra tidlig, også får eg ta av hjulet og sjekke om det er noke openbart feil der. Sånn generelt, kva bør eg sjå etter? Mener det er skivebrems framme, men er ikkje heilt sikker.. Harkje sett særleg på det

Skal snigle meg heim imårra tidlig, også får eg ta av hjulet og sjekke om det er noke openbart feil der. Sånn generelt, kva bør eg sjå etter? Mener det er skivebrems framme, men er ikkje heilt sikker.. Harkje sett særleg på det

Carina II '89 - Carina II '92 - Celica 4A-GE '88 - Celica '98 - Starlet '83 - Celica Supra '86 - Hilux '18 - Yaris TS '10 - Colt '97
Carina II GLi '88 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

Carina II GLi '88
 MX-5 RF '18
 MX-5 RF '18  RAV4 '03
 RAV4 '03  Celica '90
 Celica '90  

og det er skivebrems framme.
 og det er skivebrems framme. Det første eg la merke til i går kveld, var at den ikkje ville holde følge med bilene foran. Tenkte: "kva er galt med deg idag då? Pleier jo å vere skikkelig hissig?" Køyrer eg bak en som holder ca. 80 så pleier Starleten å føles skikkelig kampvillig ut.. Reagerer kjapt på gassen og vil helst hive seg forbi. Men var skikkelig daff i går altså.
 Det første eg la merke til i går kveld, var at den ikkje ville holde følge med bilene foran. Tenkte: "kva er galt med deg idag då? Pleier jo å vere skikkelig hissig?" Køyrer eg bak en som holder ca. 80 så pleier Starleten å føles skikkelig kampvillig ut.. Reagerer kjapt på gassen og vil helst hive seg forbi. Men var skikkelig daff i går altså.

Er jo faktisk i orden no forresten.. enn så lenge
 Er jo faktisk i orden no forresten.. enn så lenge 
 Null reaksjon på tempen ja.
 Null reaksjon på tempen ja.
 Blir ikkje brukt stort til herjing lenger heller. Mest fordi det ikkje er glatt, men også fordi eg innser at den kan reddes. Skal bruke den som pendlebil ei stund no
 Blir ikkje brukt stort til herjing lenger heller. Mest fordi det ikkje er glatt, men også fordi eg innser at den kan reddes. Skal bruke den som pendlebil ei stund no