TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #437772  av inzane2012

hver gang jeg ser sånne annonser der noen bilder viser bilen med klistermerker og noen uten, og med forskjellige felger og dekk som ikke stemmer, da begynner varsellampene mine å ringe litt vertfall. Og ikke minst når salgsteksten er så mangelfull som det går ann å få det. Når en viser så liten interesse i annonsa, så kan en begynne å lure på om eieren har vist like liten interesse i bilen. Hadde han hatt det, så ville vel han prøvd å framheve alt det positive og i det minste det han måtte ha gjort av vedlikehold og sånt...
 #437773  av Inz4ne

Eventuelt så er det en som er glad i bilen sin, men så er ikke den såkalte bedre halvdel helt med på at man skal ha en slik bil så da blir salgsannonsen deretter, slik at det blir vanskeligere å få solgt bilen. Vet hvertfall jeg har sett noen annonser der det har vært tilfellet :P
 #437814  av Inz4ne

Nei, ingen av osss kan vite sikkert, emn med så liten innsats og en slik pris så ser jeg for meg at dt er tillfellet, og da vil man jo ikke selge
 #437819  av Myklebust

Inz4ne skrev:Eventuelt så er det en som er glad i bilen sin, men så er ikke den såkalte bedre halvdel helt med på at man skal ha en slik bil så da blir salgsannonsen deretter, slik at det blir vanskeligere å få solgt bilen. Vet hvertfall jeg har sett noen annonser der det har vært tilfellet :P
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44411920 Han her du snakker om? 8)
 #437832  av Inz4ne

Ikke den annonsen spesifikt, Myklebust, men den var et godt eksempel, men hadde kanskje litt mange bilder
 #437839  av Kristia

Det har kommet en Rav4 EV (elbil) på Finn. Har vurdert å importere en slik selv, men tengte at det ble for stress med tanke på å godkjenne den når det ikke fantes slike fra før av i landet. Nå blir det betydelig lettere. Koster ny 50000$~ 300.000NOK + frakt. Så en brukt 2012 modell hos Toyotaforhandler i USA med lav km til 30000$~ 180.000NOK så da blir den billigere en både Leaf og Fokus.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=45609921
 #437857  av ArildM

Nice :D Ekstremt rart at ikke Toyota norge selger slike? Viste ikke at den fantes en gang jeg :oops:
 #437905  av magnesmurf

Synes denne var litt fasinerende.
Fyren styler en gammel møkkabil, og plutselig tror han den er gull verdt.
Mange andre som gjør dette selvfølgelig, men ikke ved å slenge på ny frontfanger, og litt annet råner stasj fra sparco, og tro at bilen tredobler seg i verdi.

I tilegg var jo teksten i annonsen rett og slett fasinerende.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44816778
Ved full gass opplever du en hissig og velvillig 2,0l ZETEC motor. Ved girskifte, så smeller eksosen som på en ekte rallybil. Som en klegg på veien, får du "smilrundtmunn-garanti" i hver eneste sving.

Her får du ikke bare utseendet til en rallybil, men også kjøreegenskapene (kun en liten porsjon vel og merke, men det er nok).
 #437920  av Myklebust

Men er ikkje alt godkjent då? Og stylinga er faktisk frå en original rallybil? :o
 #437929  av ArildM

Blir som å ta plastisk operasjon for å bli mest mulig lik en eller annen kjendis, uansett hvor mye du prøver blir det aldri helt rett :lol:
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 288