TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rune's lexus is200 Compressor

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #437031  av RuneÃ¥dl

NarotiC skrev:Den grill du kjøpte passe både i IS200 og IS300 fanger, men TTE fangern har jo grill "innbygd" i fangern.
SÃ¥ da kan du kun bytte netting :(
Åja, må kjøpe meg org fanger da :lol: hmm, prøve å få tak i ett lexus merke som jeg kan få festa i nettingen da, for liker ikke at det er så "åpent"... :)
 #437785  av RuneÃ¥dl

Hmm, første dagen med litt ordentlig snøføre! Må si jeg forelska meg på nytt :mrgreen: fyyy så gøy :D
 #437792  av ArildM

Liker :D Litt anna enn Corollaen sikkert :wink:
 #437798  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Liker :D Litt anna enn Corollaen sikkert :wink:
Litt anna enn både corolla og avensis detta ja :D nesten litt skummelt hvor lett og gøy det er å gi litt gass å ta en liten skrens... må passe på lappen også... :roll:
 #437808  av ArildM

Med 4x4 får man det beste fra begge verdner (evt det verste også :lol: ). Genialt morsomt å bare gi bunn fjøl så drar du på som pokker folk som kjører i 20 når det er vinter og glatt på veiene. Kommer frem over alt, og du kan sladde så mye du vil når det er glatt :D
 #437812  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Med 4x4 får man det beste fra begge verdner (evt det verste også :lol: ). Genialt morsomt å bare gi bunn fjøl så drar du på som pokker folk som kjører i 20 når det er vinter og glatt på veiene. Kommer frem over alt, og du kan sladde så mye du vil når det er glatt :D
Ja gøy å sladde med 4x4, men en av fordelene med rwd er jo at det ikke trenger å gå så fort! :lol: også trenger man jo ikke så stor plass :mrgreen:
 #437813  av ArildM

Ikke si sånn, får meg til å savne KE25 / KE30en min, den kunne sladde på en 5øring :oops: 8)
 #437815  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Ikke si sånn, får meg til å savne KE25 / KE30en min, den kunne sladde på en 5øring :oops: 8)
Hehe, kjenner at det skal bli vanskelig å gå tilbake til fwd etter å ha kjørt litt med lexusen nå ja! :D bare å kjøpe igjen ke25/30 da, sikkert fine biler å sladde med! :mrgreen:
 #437821  av ArildM

Samvittigheten tilsier at om jeg kjøper meg KE25 noen gang så blir det en dønn strøken en som skal sitte 4age i :) Selv en KE30 er vanskelig å rettferdiggjøre å bruke som sladdebil etterhvert, begynner å bli sjeldne de også :oops: Og hva skal jeg med en 3. bil som jeg ikke har samvittighet til å bruke om vinteren da? :lol:
 #437826  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Samvittigheten tilsier at om jeg kjøper meg KE25 noen gang så blir det en dønn strøken en som skal sitte 4age i :) Selv en KE30 er vanskelig å rettferdiggjøre å bruke som sladdebil etterhvert, begynner å bli sjeldne de også :oops: Og hva skal jeg med en 3. bil som jeg ikke har samvittighet til å bruke om vinteren da? :lol:
Dønn strøken KE25 med 4age i høres ut som en bra plan! :D
Hehe sant nok! :lol: kjøpe deg noe du har samvittighet til å bruke da! :P
 #437830  av ArildM

KE10 eller KE25 med 4AGE er jo den ultimate bruksbilen, økonomisk som bare pokker, pulver nok til å burne, sladde, you name it :mrgreen:

Madaen er bruksbil :D Knallmorsom, anbefales å prøve om du har mulighet noen gang :D
 #437833  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:KE10 eller KE25 med 4AGE er jo den ultimate bruksbilen, økonomisk som bare pokker, pulver nok til å burne, sladde, you name it :mrgreen:

Madaen er bruksbil :D Knallmorsom, anbefales å prøve om du har mulighet noen gang :D
Ja vært inne på tanken på sånn mazda ett par ganger faktisk! Men holdt meg til toyota så langt :lol:
 #437854  av ArildM

Blir nok toyota på meg når Mazdaen er oppbrukt, har heldigvis berga girkassen på min så langt, er vel en kjent svakhet på disse bilene.
Rav4 med 3SGTE neste gang jeg skal ha meg vinterbil? :mrgreen:
 #437861  av RuneÃ¥dl

ArildM skrev:Blir nok toyota på meg når Mazdaen er oppbrukt, har heldigvis berga girkassen på min så langt, er vel en kjent svakhet på disse bilene.
Rav4 med 3SGTE neste gang jeg skal ha meg vinterbil? :mrgreen:
Rav4 med 3SGTE ja! Haha, ja det hadde vært gromt! :mrgreen:
 #437863  av ArildM

Står jo 3S motor i de gamle ravene originalt :) Både 1. gen og 2.gen tror jeg?
Rart ikke Toyota tenkte på å lage gromversjon rett fra fabrikken? :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19