TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #438446  av ArildM

Puh, trodde det var bare meg som ikke likte den.
Synes strengt tatt denne utgaven av Celica er den minst heldigste mtp utseende :oops:
 #438449  av Inz4ne

Bilde

Noen som vet hva slags felger dette er?
 #438455  av Emil_L

Så noe jeg aldri trodde jeg kom til å se idag. HELT orginal MK4 supra :O

Sto utenfor en lite kjøpesenter og beundret synet, så kom eier bort og fortalte litt om den.
Faren kjøpte den ny i 94, og hadde vært i familien hele tiden. Brukt litt som søndagsbil (da "finværsbil" ikke funker her, er jo bare finvær :P)
i en del år, før han fikk den i 19 års gave.
Vil si den var i 9 av 10 i tilstand, så ut som den kunne trenge en liten polering. Annet enn det var det ikke noe å sette fingeren på
 #438465  av ArildM

før han fikk den i 19 års gave.
And thats the end of that story :roll:
 #438466  av ArildM

Boratitanius skrev:Liker minst med bilen: En del vindstøy når taket er oppe.

Bilde

Det skal være en veldig spesiell bil om den er pen med kalesjetak.. Og denne er ikke en av dem.
Rene Columbusen denne karen :lol:
 #438481  av ArildM

Har sett to filmer i år, begge latterlig bra på sine måter, først:
Bad Grandpa

SÃ¥;
RUSH

10/10 på begge, lett :) Håper filmåret fortsetter i samme banen!
 #438492  av celicat23

ArildM skrev:Har sett to filmer i år, begge latterlig bra på sine måter, først:
Bad Grandpa

SÃ¥;
RUSH

10/10 på begge, lett :) Håper filmåret fortsetter i samme banen!
Skal se Bad Grandpa, men jeg klarer ikke trynet til han som har hovedrollen i Rush så den utgår :) Så Pacific Rim her (grei underholdning) og Wolverine (wolverine som svekling som trenger hjelp av jenter, fungerte ikke..). Eller så er det vel en del filmer fremover som ser greie ut.. Siste traileren jeg snubla over som så lovende ut er nye godzilla:

#438499  av Emil_L

ArildM skrev:
før han fikk den i 19 års gave.
And thats the end of that story :roll:
Var 23 år nå denna karen, Han hadde ikke planer om å gjøre noe med den, annet om muligens å så slept den litt ned (Ikke noe slam, bare et par cm ned), og nye felger, (så inspirasjonsbildet hans, var det man kaller bra.)
 #438516  av Mr2mr2

Så Norges råeste cressida var med på "Garasjen" på Viastat 4. innslag ifra vm i drifting :D
 #438519  av inzane2012

Vet ikke om folk som ikke har noen interesse av Formel 1 kommer til å sette så stor pris på Rush, men jeg som elsker Formel 1, og kan litt om historien syns vertfall at det var en KANON film. Di har vertfall klart å fange sporten MYE bedre enn noen andre har klart tidligere.
  • 1
  • 950
  • 951
  • 952
  • 953
  • 954
  • 1171