ure skrev:Ser meget bra ut denne bilen, tøffDet er vel 4x100 på dem og jaHvilken boltesirkel er det på de felgene? Er vel 4 *114,3 på Corollaen men ser der er en boltesirkel til ?

ure skrev:Ser meget bra ut denne bilen, tøffDet er vel 4x100 på dem og jaHvilken boltesirkel er det på de felgene? Er vel 4 *114,3 på Corollaen men ser der er en boltesirkel til ?
ure skrev:Fikk med meg at de var til salgs ja, vurderer slike til MR2en og den er jo 4*100. Er det 15" * 8 ET 0 ?Ja stemmer det
ArildM skrev:Likte nesten bredderene bedre i sort jeg, men ble bra uansettEnig med arild. Men, rått uansett
Bugster skrev:Denne tråden trenger updates.Skulle gjerne kommet med en update men ikke skjedd så mye da jeg har hatt mye og stri med ellers.....Men skal oppdatere med litt bilder i løpet av kort tid jeg
|plumbo skrev:ser bra ut danielDet har jeg faktisk vurdert så skal ikke se bort fra at det blir gjortbtw ! hva med og lakke vindus ramma og b stolpen mellom vinduene svarte og sote vinduene ? vil få en fin hel het på ting med de nye svarte vindus listene dine