TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla ae92 Sr5 2dørs cupe ( fra Sr5 til Trueno )

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433675  av |plumbo

Grunden til at jeg kjøpte denne er at den er godkjent med 122kw ( 165 ca hk ) er den ny bygde blacktoppen jeg har som skal nedi ja :) skal shine den litt mer før jeg putter den oppi . vekta har jeg ikke sjekka men jeg regner med at de er rundt 1100 1200kg .
 #436895  av |plumbo

Da var manuell girkassa på plass :) takk til Turbokjell ;)

utover dette er det bestilt oppretting på bilen på Elverum vgs ( tenkte de kunne få kose seg litt med denne ;) mulig de skal ta med hjul buene i samme slengen ;)

vært litt sitlle her pga hus kjøp og innflytting og søte små som krever litt mer tid ;) men det går da framover ;)
 #438297  av |plumbo

etter et par diskusjoner med adm. dir ( Baby ) og Daglig leder ( fruen ) fikk jeg 6 timer på værkstedet i dag ;)

dette ble fikset da : RUST HULL BORTE FRA GULVET !! :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
 #439255  av |plumbo

litt deler under veis :)
2 stykk nye hjul buer kommer på torsdag
trd gir kule
og park lampe på venstre side er 90% i boks ( kommer med noen venner fra usa i mai )
Bilde
Bilde
:)
 #439944  av |plumbo

Da har parklampa ankommet hente adressen i statene til kompisen min :) , e9 liftback bak spoiler er bestilt , mulig det kommer med et sett med side skjørt i pakka der også ;)

side skjørta som muligens kommer
Bilde

og den røde spolern er ferdig pakka og klar til sending nå ;)

Bilde
 #440421  av |plumbo

spoilern kom i dag ;) litt usikker men det minner jo om "ducktail" bare litt minder ekstrem. planen evt blir og løfte opp spoilern litt , gjøre den mindre bua og få pass formen 100% ( litt jobb men ikke mye ) dette er en soft spoiler så den blir hard hvis jeg finner ut at jeg vil bygge den om .

se bort i fra us bak fangern den skal byttes ut med jdm fangern som er normal og ikke danse platform . ser noen potensialet eller mener dere det er titalt bortkasta tid ?
Bilde

Bilde

fikk prøvd hjul buene dra 3 dørs hatchbak i dag og , 100% pass form ;)
 #440428  av ArildM

Tror det blir kult dette, var rå den jeg fant på Facebook kommenterte på :)