Tror det er greiest å ta den ned ja, har aldri prøvd å ta opp, men har tatt motor ned tre ganger i mk2, du trenger ikke ta ned fjærbeina om du ikke vil, bare ta ned traversen først, og skru navene av demperene.
Og belag deg på å måtte kjøpe nye lenkestag, har ikke tall på hvor mange jeg har måttet kappe (tilogmed på min egen bil, og den kjøres ikke på vinteren

) en ganske håpløs patent Toyota har fått til der...
Husk også å skru ut lokket til bensinpåfyllingen, ellers kommer det til å renne bensin ut av bensintur/retur før eller siden.
Slavepumpa til clutchen kan også være grei å skru av og henge opp under bilen i strips eller lignende, akkurat samme pumpa på gti og turbo, og da slipper du knotet med å lufte clutchen senere, og sølet det blir med bremsevæske som drypper fra slangen når du holder på.
Lykke til

er ikke så vanskelig som alle skal ha det til

-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...