TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #438837  av Myklebust

Mr2mr2 skrev:Da har jeg kjøpt meg bil nr2 :D :lol: 8)

Ble en BMW e46, 320i som trenger litt småfix :)
Peneste 3-serien det :) Grattis! :D
 #438842  av Mr2mr2

celicat23 skrev:e46 med småfix... Tørr jeg gjette rust? :)
Rust ble jeg lei av på MR'en ;)

Såfix= : førerdør kan ikke åpnes ifra utsiden
ventildekselpakning lekker
lekker litt i eksosen
må på biltilsynet å godkjenne senkefjærer
EU kontroll
 #438848  av Mr2mr2

E46 er fine biler det ja :)

Er kun påbegynt rusting på panserkanten over ene lykten, og så vidt litt på noen av dørhjørnene... :) bilen var billig, fin i lakken, og nesten ikke rust+ var med en del nye deler. :)
 #438850  av jona88

Grattis med Bayerische Motoren Werke :) hadde selv en e46. Morsom bil å kjøre det, men vær litt obs på at de har noen svakheter. Tenker da på bl.a på veivhusventilasjon som kan bli tett når det er kaldt ute og "føre-skinnene" til registerkjedet som kan bli slitt etter x-antall mil.
 #438852  av ArildM

Så spørs det da på vedlikeholdsbudsjettet da, kan bli en del deler som må byttes og da begynner det fort å koste uansett :wink:
 #438854  av inzane2012

nett kasta vekk 90 min eg aldri får igjen med å se Gravity... Du snakka om skuffelse, skjønner LETT at denna filmen fortjente tittelen for årets mest overvurderte film...
 #438857  av ArildM

Kjære Toyota, dette er en HiAce:

Ikke dette:
Bilde

Men gi oss FT1, så kan vi kalle det en bra dag uansett :mrgreen:
 #438860  av inzane2012

celicat23 skrev:Hva var dårlig med den?
Nei hvor skal jeg begynne? Ufattelig kjedelig igrunn, forferdelig usannsynlig og store feil når det kommer til fysikken som rår i verdensrommet... Var ett punk ca 30 min uti filmen der jeg faktisk måtte ta meg en pause for å ta meg en røyk og kjøle meg ned litt...
 #438869  av Sarlacc

inzane2012 skrev:
Nei hvor skal jeg begynne? Ufattelig kjedelig igrunn, forferdelig usannsynlig og store feil når det kommer til fysikken som rår i verdensrommet... Var ett punk ca 30 min uti filmen der jeg faktisk måtte ta meg en pause for å ta meg en røyk og kjøle meg ned litt...
Filmen hadde vært grei nok hvis det ikke var for de grove feilene. Newton ville gremmet seg over flere av scenene.
Men på den andre siden... Kanskje man må endre noen naturlover for å klare å ta livet av George Clooney.
Spoiler alert, BTW :D
 #438870  av celicat23

Boratitanius skrev:
Bare å se traileren.. Er til å sovne av bare den jo
"ut i fra traileren" er sjelden en god målestokk :) Gledet meg til noe hjernedød michael bay action når jeg så denne traileren:

[youtube][/youtube]

..men den var bare drit.
  • 1
  • 953
  • 954
  • 955
  • 956
  • 957
  • 1171