TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439145  av mr2storbrua

Det var et lite bilde...

La meg se om jeg ser riktig: Nr.1 er en gammel benz e-klasse, nr.2 er en ny benz e-klasse, nr.3 er en ford galaxy og nr.4 er en lexus is300h?

I så fall, lexusen! Definitivt! :wink:

Hvor er dette fra da?
 #439214  av Emil_L

Forbrede seg til 2 uker utplassering med Nattskift = Superbowl!

Hmm, lurer på om de har en garasjeplass jeg kunne lånt der på dagtid :roll:
 #439223  av Sarlacc

ArildM skrev:Fin Celica:

:lol:
Det ser jo ut til å være godt håndverk. Og artig med "You shall not pass" bak. Jeg liker LOTR.
Men å ha trynet til Orlando Bloom malt på bilen... Det skurrer liksom litt :D
 #439233  av Mr2mr2

Da har de kommet igang med litt støpearbeid til garasjen :)

Selve støpingen skal foregå på torsdag, etter planen :D

#439250  av inzane2012

litt for lite bilde til at jeg klarer å se hvilke biler det er, men den helt til høyre ser ut som en nyere lexus, og vist det stemmer ville jeg tatt den...

Btw, ny sesong med Top Gear i gang... begynner å tape seg litt nå syns jeg, virka som di må resirkulere mye gammalt materiale. Den feature biten i første episoden blei rett og slett for idiotisk for min smak...
 #439267  av ArildM

Top Gear følger vel samme oppskrifta de, Episoden var bra, spørs om det er du som begynner å bli lei :)
 #439269  av celicat23

For min del så var første delen av showet gøy, men på slutten hvor 1 skulle stikke av fra de 2 andre som lekte snut - der i fra og ut - var episoden 100% lame for min del. Men frem til det så var det grei underholdning.. Håper top gear USA skjerper seg og blir bedre når/hvis det kommer tilbake. Siste sessongen av det var drit dårlig :?
  • 1
  • 956
  • 957
  • 958
  • 959
  • 960
  • 1171