Kan bli spennende det her.
Fått vært hos biltilsynet da?
-91 MR2 helt original, jeg lover...
-Div annet...
-Div annet...
lasse skrev:Kan bli spennende det her.Ja, det har eg helt glemt å si noe om. Var inne fredagen.... Gikk forsåvidt greit helt til de fant turboen! Hehe
lasse skrev:Ellers burde vel en 2gen 3sge eksosmanifold passe på gte toppen? Kan kanskje jukse det til med å vise bilen med gti manifold og eksos?Ja det passer. Veit det fordi jeg bruker turbomanifold på min 3sge topp..
lasse skrev:Ellers burde vel en 2gen 3sge eksosmanifold passe på gte toppen? Kan kanskje jukse det til med å vise bilen med gti manifold og eksos?Akkurat dette har jeg lurt på før, er det mulig å kjapt bygge om fra turbo til ikke turbo? I så fall er jo dette enklere enn å bytte hele motoren.
ArildM skrev:Tror ikke hjernene går overens. (Luftmengdemåler på 3sgte (2.gen) og ikke på 3sge) + sikkert en del ledninger som er flyttet litt på osv.lasse skrev:Ellers burde vel en 2gen 3sge eksosmanifold passe på gte toppen? Kan kanskje jukse det til med å vise bilen med gti manifold og eksos?Akkurat dette har jeg lurt på før, er det mulig å kjapt bygge om fra turbo til ikke turbo? I så fall er jo dette enklere enn å bytte hele motoren.
Må man bytte ut hjernen også? Evt er ledningsnettet det samme sånn at man bare kan bytte hjerne?
ArildM skrev:OoopsNei, det har alltid vært en gti på papiret!Inn i løvens hule for å si det slik.
Jaja, dette fikser du
SÃ¥ denne er ikke godkjent trubobil den heller?
vegardsandvik skrev:Svarte deg :p hehe!3rlend skrev:dette her blir frekt!Jo, det var derfor eg kontaktet de som laget akkurat denne motoren og hørte på deres anbefalinger. Det var ingen problem å ta ut 800hk+, men det var da en viss fare for at blokken kunne sprekke for det hadde han opplevd før. Så han anbefalte 600-650hk, det skulle ikke være noe problem
uten å ha egen erfaring, er ikke 3s blokka noe skjør og sprekker "lett" oppe ved slik effekt?![]()
Vil og tro at bilen får minst like gode rundetider på 650hk kontra 800!
vegardsandvik skrev:men det blir ikke nå i første omgang! :pInsugsmanifolden BURDE være i første omgang. Nytter ikke med mongosvær turbo når den må blåse lufta igjennom et sugerør