TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stygge lyder

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #43879  av ErikG

Det klunker og styrer og står i når jeg trykker inn clutchen og svinger. Hva kan være feil??????????
Det er også begynt å lekke noe. Vet ikke hva det er som lekker. Var litt varmt under bilen når jeg skulle sjekke.

#43889  av larsst185

Kan du presisere litt? :)

#43949  av ErikG

tror det kan være servoen. Noen som kan bygge under på det. Har ett håp om at det er en slange som er løsnet, men det kan være noe mye jævligere. Skal på Toyota i morra. Får spørre litt der. Noen andre som skal på sprint rally på Rud i morra?

#43951  av jan-erik

ErikG skrev:tror det kan være servoen. Noen som kan bygge under på det. Har ett håp om at det er en slange som er løsnet, men det kan være noe mye jævligere. Skal på Toyota i morra. Får spørre litt der. Noen andre som skal på sprint rally på Rud i morra?
Når er det det er? Er jo Vårmønstring på Øvrevoll i morgen også med NSK.

#43974  av ErikG

på søndag klokka 1300.
Når er det på Øvrevoll?

#43981  av jan-erik

ErikG skrev:på søndag klokka 1300.
Når er det på Øvrevoll?
Åpent for publikum fra 10.00. For de som skal inn med egen vogn så er det fra 09.00. Se http://www.sportsvogn.no for mer info.

#43983  av ErikG

hvordan biler er det som kommer. Kommer ikke med min, men brodern har en 200sx s14 som er fullstylet. Lurte på om det er noe miljø for sånne biler, eller om det bare er britiske og veteranbiler?